Terug naar overzicht
Hallo,Ben er nog nooit geweest maar we moeten er wel volgende week vrijdag naar toe. Dan is het daar personeelsfeest van mijne vriend zijn werk!
Dag Jeroen,Wij zijn voor ons trouwfeest al verschillende zalen gaan bezoeken, waaronder ook het Krekelhof. Ik moet zeggen, wij waren aangenaam verrast! Wij vonden het een heel mooie zaal. Ik ken ook heel wat mensen die er al huwelijksfeesten, personeelsfeesten , e.d. gehouden hebben en zij waren zeer positief. Binnen een paar weken gaan wij met onze ouders er eens eten. Als je wil laat ik je dan wel weten hoe het geweest is! Qua prijs zijn ze niet de goedkoopste maar zeker en vast ook niet de duurste. Een goede middenklasser die op gebied van prijs / kwaliteit volgens velen goed scoort! groetjes Sylvie
Onze trouwfeest gaat daar door op 26/07/2008.Dus hopelijk is het in orde.ben daar al een paar keer naar een trouwfeest geweest en dat was dik in orde.Wel goed afspraken maken want bij ons was er een misverstand en dat had behoorlijk grote gevolgen maar dat heeft de eigenaar heel goed opgelost.GroetjesKim
Ja, is een mooie zaal. als je houdt van traditioneel. Neem anders ook eens een kijkje op de website van Den Lavaar.