Terug naar overzicht
Geen idee of hij nog vrij is maar wij hebben Walter Sestig uit Mortsel gekozen!Als je zijn naam intypt bij google krijg je zijn contactgegevens. Veel succes!
Hey Karolien,Wij hebben Danny van www.huwelijksceremonie.be geboekt. Hij woont in Paal-Beringen (dat is net Limburg) maar we zijn er al zeer tevreden over. Misschien moet je eens kijken op z'n website.Nog veel succes!Elke
Hey,Wij hebben Eddy Wouters uit Deurne, een echte aanrader! Hij heeft een website: wouters-ceremonie of zoiets. Je vindt het op google.Veel succesAmberwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hoi!Wij kiezen ook voor Eddy Wouters uit Deurne, een schat van een man!Kijk zeker eens op zijn website!SOPHIE18 04 2008
Bedankt voor de snelle antwoorden. Eddy Wouters zelf is op deze dag niet meer vrij. De anderen heb ik gecontacteerd maar nog geen antwoord gekregen. Even afwachten dus...
Hallo,wij hebben gekozen voor Merrymakers. Het is geen alternatieve (sorry maar soms saaie) ceremoniemeester. Het zijn toffe dames die je bijstaan (vind ik leuker dan een man) Een echte aanrader!Ik zou zeggen: gewoon even bellen en dan weet je meteen of ze nog vrij zij!Veel succes
vergeet ik de gegevens nog door te geven:Tel.: 03/201 95 60 (ken ik nog uit m'n hoofd haha)website: www.merrymakers.be
bedankt, ik zal direct eens naar de site gaan!Groetjes,Karolien