Terug naar overzicht
Hallo Davy,Het hangt er een beetje vanaf waar jullie persoonlijke interesses liggen. Ik had bijvoorbeeld een nicht en die volgde samen met haar man al enkele jaren dansles. Daarom hebben ze gekozen voor namen van dansen: de tango, de rumba, de weense wals,...Ik heb ook al dingen gehoord zoals namen van films of liedjes, kleuren, bloemen, ...Het ligt er een beetje aan of je speciale hobbies hebt of niet.Groetjes,Liesbeth
HEb ook al eens gehoord van mensen die namen van steden uit hun huwelijksreis hadden genomenIk vind het ook wel leuk om films te nemen en dan de mensen die aankomen een filmticket te geven. Bij het aan tafel gaan moest men dan letten op de bijhorende filmuziek, maar dat vergt natuurlijk wel wat voorbereiding
Dag Davy,Mijn vriend spaart in landbouwminiaturen. Wij geven de tafels de namen van verschillende tractoren. Je kan altijd iets van je hobby gebruiken. Bij onze vrienden waren het namen van auto's. audi, ford, toyota ... hij is een garagist!!!Groetjes, Wendy05/07/2008
Hey!Mijn vriend en ik zullen onze tafels waarschijnlijk namen van cafeetjes geven. We zetten graag een stapje in de wereld, en zullen de mensen aan de tafel van het cafeetje zetten waar we die mensen ook zelf vaak gaan. Heb ook al gehoord van namen van steden waar je al op reis geweest bent. Ze hadden dan op de tafels telkens een blad gelegd met een foto van daar, en wat uitleg van wat ze daar samen bezocht hadden en zo...Groetjes! x