Terug naar overzicht
ik heb vorig jaar witte pumps gekocht aan 30 euro, in een kleinw inkeltje in keerbergen... een gewone kledingwinkel, uit de zomercollectie... en tzijn zo'n gemakkelijke!
Ik heb mijn trouwschoenen net besteld bij Le Chapeau in Antwerpen. Ze hebben er de collectie van Elsa Rainbow,hele mooie moderne schoenen. Je kan alle modelletjes zien op de site van Elsa Rainbow zelf, als ze zoals die van mij (Bewitched van Hassal Collectie) niet in stock zijn bij Le Chapeau worden ze besteld. Er is wel een leveringstermijn van 8 weken.
Ik heb er nu van de nieuwe collectie van Brako gekocht. Ze hebben ze in het wit en in het grijs, open - gesloten...Groetjes
heyga eens kijken bij Van Loock in Zandhoven. Niet zo ver van Mechelen hoor en hier hebben ze heel veel, zeker voor een trouw.
Ms eens in New Look kijken. De schoenenafdeling heeft daar veel pumps in vesrchillende kleuren. Niet direct een trouwwinkel maar voor schoenen niet slecht.
Hallo Vicky,moest je nog pumps nodig hebben ... bij Het Bruidsparadijs te Merksem hebben ze verschillende mogelijkheden! (www.bruidsparadijs.be )Nog veel succes!Marita