Terug naar overzicht
Ik ga heel eerlijk zijn... voor mij zou dit een onvergeeflijke fout zijn. Een ceremoniemeester mag nu eenmaal geen fouten maken op afspraken. Dat moet dé persoon bij uitstek zijn op wie je stipt kan vertrouwen... Ik zou dus in jouw geval uitkijken naar een andere ceremoniemeester.Succes!Lien16.02.2008
euhm... moeilijke vraag.. ik zou er in ieder geval ook niet vrolijk van worden. ALs er iemand is die op tijd moet komen is hij het wel he..
Wij hebben het ook meegemaakt met onze ceremoniemeester: hij zou er om 20u zijn, en om 10 na achet heb ik zelf gebeld, bleek dat hij eerst nog moest eten en vertrekken. zelf had hij niets laten weten, ik vond het ook niet erg professioneel...maar toch hebben we hem laten komen, het gesprek was goed en we hebben hem genomen. Tja, das zo moeilijk om daar iemand op af te rekenen...
Hey,Ik zou het ook helemaal niet fijn vinden, maar je weet ook nooit of er misschien net iets was gebeurd in zijn privé-leven waardoor hij van zijn stuk was.Als jullie gesprek zelf meeviel, zou ik hem nog een tweede kans geven denk ik.Groetjes,Laurie
Ik zou hem zeker geen tweede kans geven!