Nu Online
Momenteel zijn er 729 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

probleem ceremoniemeester

9-2-2008 10:20:20
Hey,

Gisteren hadden wij een eerste afspraak met onze ceremoniemeester. Hij zou om 20u bij ons zijn. Om 20.30 was hij er nog steeds niet en hebben we gebeld. Bleek dat hij het vergeten was. Hij klonk heel warrig enzo.
Wat zouden jullie doen? Hem een tweede kans geven of een andere zoeken? Ik heb schrik dat als hij nu al een afspraak mist dat hij mss de dag van het huwelijk ook niet op tijd is ofzo.

Wat denken jullie?

Karolien
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 336

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik9-2-2008 11:46:11

Ik ga heel eerlijk zijn... voor mij zou dit een onvergeeflijke fout zijn. Een ceremoniemeester mag nu eenmaal geen fouten maken op afspraken. Dat moet dé persoon bij uitstek zijn op wie je stipt kan vertrouwen... Ik zou dus in jouw geval uitkijken naar een andere ceremoniemeester.
Succes!
Lien
16.02.2008

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik9-2-2008 17:25:04

euhm... moeilijke vraag.. ik zou er in ieder geval ook niet vrolijk van worden.

ALs er iemand is die op tijd moet komen is hij het wel he..

marie
11-10-2008
 Meld misbruik9-2-2008 18:47:48

Wij hebben het ook meegemaakt met onze ceremoniemeester: hij zou er om 20u zijn, en om 10 na achet heb ik zelf gebeld, bleek dat hij eerst nog moest eten en vertrekken. zelf had hij niets laten weten, ik vond het ook niet erg professioneel...maar toch hebben we hem laten komen, het gesprek was goed en we hebben hem genomen. Tja, das zo moeilijk om daar iemand op af te rekenen...

Laurie

Meld misbruik10-2-2008 7:52:33

Hey,

Ik zou het ook helemaal niet fijn vinden, maar je weet ook nooit of er misschien net iets was gebeurd in zijn privé-leven waardoor hij van zijn stuk was.
Als jullie gesprek zelf meeviel, zou ik hem nog een tweede kans geven denk ik.

Groetjes,

Laurie

Sofie
30-8-2008
 Meld misbruik12-2-2008 12:21:38

Ik zou hem zeker geen tweede kans geven!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...