Terug naar overzicht
Hey, Lindsay,ik ben zelf een disc-jockey, maar niet uit het Antwerpse, en zelf ook met de voorbereidingen van mijn huwelijk bezig op 31 juli. Misschien moet je maar eens gaan kijken bij DJ Funky want daar heb ik momenteel een actie voor koppels die van plan zijn te trouwen en een DJ zoeken. Een all - in prijs voor 300 euro, uitzonderlijk in februari en maart. En kwaliteit is mijn handelsmerk.Een kijkje nemen kan misschien nooit kwaad...Groetjes,Carlo
lindsay,Wij huwen deze zomer ook in regio Antwerpen(Brecht),en boekten op de beurs in Gent bij Partysound.Wij zijn zaterdag naar een feest geweest in Beveren en hij was er ook.het was een echte party,daardoor kijken we nog meer uit naar onze dag.Misschien eens luisteren?Wie weet vinden jullie in hem ook jullie dj voor jullie huwelijksfeest.succes
Hey Tania,Bedankt voor de tip.Mag ik vragen wat jullie betalen?
Wij betalen 425€ voor heel de avond met alles inbegrepen.We konden kiezen tussen 375€ van 22.00 tot03.00uur en 30€per uur nadien of de eerste formule en dan mochten we zelf beslissen wanneer hij startte.In zijn prijs zitten ook de lichten en effecten inbegrepen zonder meerkost.Voor de geintereseerden is dit zijn adres:partysound@telenet.be.Groetjes en succes.
Bedankt Tania,wij gaan er maandag heen voor het kontrakt.P.S.:zijn website is partysound.ignuz.com.(Dat vertelde hij me aan de telefoon)...groetjes