Terug naar overzicht
En in welke omgeving?
Dat maakt niet zoveel uit. Liefst Oost-Vlaanderen of Antwerpen.
Mss eens gaan kijken bij mio sogno in denderminde, mijn mama heeft ook n grote maat en gaat daar achter lingerie...xxxx
Hallo Claudia,bij Het Bruidsparadijs te Merksem (www.bruidsparadijs.be ) hebben we een zeer grote keuze in bruidslingerie. Ook grote maten zijn geen probleem! Momenteel in voorraad 2 modellen in uw maat en uiteraard kunnen andere modellen eventueel besteld worden.Maak maar even een afspraak zodat je zeker bent dat je geholpen kan worden!Marita
Als je liever een klein en persoonlijk winkeltje hebt kan je ook altijd Lingerie Charme proberen. Is in Oostvlaanderen, in Uitbergen bij Overmere-Donk. Mijn nichtje heeft ook een heel grote maat en die haalt haar lingerie, inclusief haar bruidslingerie altijd (bruidslingerie natuurlijk maar 1 keer) daar. Zij is daar heel erg tevreden van. Ik heb een minimaatje (amper het noemen waard, jammer genoeg) dus spreek niet uit ervaring.
Hallo Claudia,ik heb zelf ook een 100E, dus reken mij ook maar bij de grote maten. Ik moest ook op zoek naar een strapless BH. En ik heb die gevonden in een lingeriespeciaalzaak. Het merk Prima Donna is ideaal voor grotere maten. Ik had keuze uit verschillende kleuren (zwart, wit, ecru, huidskleur), met bijpassende slip.Het merk Prima Donna verkopen ze ook in de INNO.Groetjes,Melissa29-03-2008
Hey,Ook ik heb een grote maat en ik heb van het merk prima donna een prachtig corsetje gevonden met bijpassende slip. Moest natuurlijk nog op zoek naar stay up kousen en heb die gevonden via internet van een bedrijf in engeland. En ze zitten als gegoten. Ze zijn wijd genoeg en vooral ook lang genoeg wat meestal het probleem is bij mij.Groetjes en succesNathalie