TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
betsy
6-6-2008
|
24-2-2008 22:33:35
hoi vicky, als je denkt dat je die tango aankan zou ik zeggen GA ervoor!!! 't is bangelijk mooi! zo eens iets anders! en als je ventje het wil leren des te beter dan! ik zie de mijne dat niet doen...daarom koos ik voor een heel speciaal nummer waarop hij gewoon een beetje met gevoel moet dansen... we kozen within temptation '' all I need'' heel mooi nummer en toch totaal anders dan de gewone openingsdansen... succes verder! 06-06-2008
|
|
Nele
16-5-2009
|
24-2-2008 22:36:21
Hallo Vicky,
vrienden van mij hebben op hun trouwfeest ook een tango gedaan als openingsdans en er was 1 ding waar ze op voorhand geen rekening meegehouden hadden: een lang trouwkleed. Bij een tango is immers het "voetenwerk" van groot belang, maar dit ging volledig verloren onder de jurk, je zag er niets van, waardoor de dans wat zwak uitviel jammer genoeg. Als je voor een korte trouwjurk kiest daarentegen zou ik zeggen: ga ervoor!!
Nele ??/??/2009
|
|
Nele
16-5-2009
|
24-2-2008 22:36:34
Hallo Vicky,
vrienden van mij hebben op hun trouwfeest ook een tango gedaan als openingsdans en er was 1 ding waar ze op voorhand geen rekening meegehouden hadden: een lang trouwkleed. Bij een tango is immers het "voetenwerk" van groot belang, maar dit ging volledig verloren onder de jurk, je zag er niets van, waardoor de dans wat zwak uitviel jammer genoeg. Als je voor een korte trouwjurk kiest daarentegen zou ik zeggen: ga ervoor!!
Nele ??/??/2009
|
|
D
8-8-2008
|
25-2-2008 10:56:48
Hoi Vicky,
Kan je niet helpen met de keuze van liedjes. Ik wilde ook héél graag een tango leren voor de openingsdans, maar ja, zoals gezegd, ik ken er zelf helemaal niets van. Denk dat je best eerst een privee leraar zoekt en het daar danmee bespreekt. Uiteindelijk weet ik niet of wij het gaan durven, vrees dat er niet meer genoeg tijd is om te oefenen. Maar als je een geschikt liedje vind laat het dan weten aub. (Zoals Nele vertelde is het voetenwerk wel belangrijk, bij mijn kleed zou dat helemaal niet erg zijn, want kan mijn rok eraf halen, en dan houd ik een mini kleedje over :) ) Véél succes met de zoektocht!!!
|
|
eva
26-10-2008
|
25-2-2008 12:30:03
Een tango leren speciaal op 1 bepaald liedje kan zeker. Ik denk dat ze dat bij de meeste dansscholen wel aanbieden. Wij gaan een speciale dans laten maken voor onze openingsdans bij Danzateljee in Berchem. Ik weet niet van waar je bent, maar het is in ieder geval een heel leuke dansschool! www.danzateljee.be , doorklikken naar trouwdansen voor meer info.
Veel succes!
|
|
Tania
3-5-2008
|
25-2-2008 13:53:56
Hey,
De tango die je bedoelt uit de film is por una cabeza, heel mooi nummer he.
Je kan zeker danslessen volgen gewoon voor je openingsdans, meestal is dat dan wel privé en iets duurder. Ik weet dat er een dansschool is in Aalst die dat doen, ze werken dan op jullie nummer een aangepaste choreografie uit, en in een drietal privelessen zou je dat dan moeten kunnen. Daar kost het 50 euro per uur priveles. Ik weet wel niet van waar jullie komen, maar ik veronderstel dat dat wel nog op andere plaatsen te vinden is.
Wij gaan het bij een "gewone" openingsdans houden denk ik...
Op youtube vind je trouwens een filmpje waar een koppel danslessen volgt, en dan een tango danst op dat nummer dat je bedoelt, dus misschien leuk om inspiratie op te doen! Je vindt het onder "perfect wedding dance" als search, of first wedding dance, dan staat het ergens op de eerste pagina...
Groetjes,
Tania
|
|
Bregtje
30-8-2008
|
25-2-2008 19:08:57
Hey!
De tango van tijdens de viering van Willem Alexander en Maxima is Adios Noniño van Astor Piazzolla, als ik me niet vergis. Ik vond dat ook echt prachtig. Mijn zus gaat dat spelen voor ons tijdens onze viering :-) Mijn tante haar openingsdans was een tango en dat was zeer mooi. Zeker doen dus als je het ziet zitten! Groetjes!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|