Terug naar overzicht
Hoi Els,Ik ben met mijn mama naar Le Chapeau in Antwerpen geweest. Ze hebben daar echt leuke dingen, zowel lang als kort, chic als minder chic. Ze heeft echt een superleuk kleedje nu! Ze zijn er ook heel vriendelijk en verkopen de meeste merken.Veel succes!Marjan
hoi,Mijn mama heeft een grote maat, en zij heeft een heel mooi kleed+vestje bij Paprika in Antwerpen gevonden. Het is niet te chic, maar ook weer niet té gewoon. Qua prijs valt het er ook goed mee.xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hallo! Ook mijn mama en schoonma hebben hun kledij gevonden bij Le Chapeau! Super veel keuze en enorm vriendelijke bediening! Een echte aanrader! Groetjes, Kristien
Hoi Els,Mijn moeder is bij Wellens in Herentals geweest. Ze hebben er allerlei merken (duur en goedkoper) en echt wel toffe dingen. Mijn moeder heeft maar maatje 36 en dat is ook niet echt een makkelijke maat, maar ze heeft daar direct iets gevonden. Nog veel succes met jullie zoektocht.Groetjes Veerle21/09/2007 (al bijna een half jaar héél gelukkig getrouwd! )
Hey Els, bij Farah love in zwijndrecht (aan de kerk) doen ze nu speciale promoties! suitekleding huurprijs = koopprijs!
Harlekijn in Mechelen.Hier vind je alternatievere kledij, heel goede service.