Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij moeder

6-3-2008 10:10:32
Hey,

Ik zou met mijn moeder voor kledij moeten gaan zien. Weet er iemand toffe winkels regio Antwerpen/Mechelen/Sint-Niklaas? Het hoeft niet echt suitekledij te zijn maar het mag wel een beetje speciaal zijn?

Thanks
Els

26/07/2008

roggen
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 516

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik6-3-2008 10:19:42

Hoi Els,

Ik ben met mijn mama naar Le Chapeau in Antwerpen geweest. Ze hebben daar echt leuke dingen, zowel lang als kort, chic als minder chic. Ze heeft echt een superleuk kleedje nu! Ze zijn er ook heel vriendelijk en verkopen de meeste merken.

Veel succes!
Marjan

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik6-3-2008 10:54:45

hoi,
Mijn mama heeft een grote maat, en zij heeft een heel mooi kleed+vestje bij Paprika in Antwerpen gevonden. Het is niet te chic, maar ook weer niet té gewoon. Qua prijs valt het er ook goed mee.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik6-3-2008 14:15:03

Hallo! Ook mijn mama en schoonma hebben hun kledij gevonden bij Le Chapeau! Super veel keuze en enorm vriendelijke bediening! Een echte aanrader! Groetjes, Kristien

veerle
21-9-2007
 Meld misbruik6-3-2008 17:39:42

Hoi Els,
Mijn moeder is bij Wellens in Herentals geweest. Ze hebben er allerlei merken (duur en goedkoper) en echt wel toffe dingen. Mijn moeder heeft maar maatje 36 en dat is ook niet echt een makkelijke maat, maar ze heeft daar direct iets gevonden.

Nog veel succes met jullie zoektocht.

Groetjes Veerle
21/09/2007 (al bijna een half jaar héél gelukkig getrouwd! )

Anja
25-4-2008
 Meld misbruik6-3-2008 20:50:30

Hey Els, bij Farah love in zwijndrecht (aan de kerk) doen ze nu speciale promoties! suitekleding huurprijs = koopprijs!

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik8-3-2008 21:09:10

Harlekijn in Mechelen.
Hier vind je alternatievere kledij, heel goede service.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...