Terug naar overzicht
Voor de eerste pas had ik wat aangetrokken dat wat sexier was. Maar wat bleek: de jarretellen zie je aftekenen doorheen de stof van mijn jurk. Idem voor de bijhorende slip....Het is dus iets minder sexy geworden, maar kort voor de huwelijksnacht zal ik wel wat anders aandoen.
Ik heb een setje van Chantelle, comfortabel mooi maar niet speciaal sexy. Als we na het huwelijk thuiskomen gaan we toch vooral slapen hoor :). Voor op huwelijksreis heb ik wel nog iets anders.Groetjes,Tania
Hoi,Ik had toch wel een mooi setje van Semark. De jartellen zag je bij mijn jurk niet. Voor s'nachts had'k nog wat anders en voor op huwelijksreis ook...Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
ik moet nog een sexy string zoeken, maar doe geen bh aan, wel nippes (hartjesvormige plakkers die je op je tepels kleeft)ben eens benieuwd wat as ervan gaat vinden :)
ik had een bh van pasionatta, maar ik kan hem niet onder mijn kleed dragen omdat hij is opgevuld dus doe ik die dag geen bh aan, door het kleed gaan ze goed op hun plaats blijven zitten.ik heb een slipje en string die erbij passen; de dag zelf ga ik het slipje dragen en ik neem de string en bh mee op huwlijksreis. ik denk dat er nu de trouw weinig zin gaat zijn, ik denk dat we blij zullen zijn als we in ons bed liggen want het wordt een lange dag.
Ik gegaan voor comfortabele lingerie die paste bij mijn kleed.Voor de huwelijksnacht achteraf had ik een ander setje voorzien. ;)
hey Lore,Ook ik heb voor een heel comfortabel en sober wit setje van Marie-Jo gekozen. Ik ga wel nog op zoek naar iets "pikanter" voor de huwelijksnacht en huwelijksreis.groetjes,Ilse17 mei 2008
Hey,ik heb ook gekozen voor een setje van maie-jo,is heel comfortabel,heeft wel een speciale toets qua afwerking.Aangezien onze huwelijksreis pas 2 maanden later is,ga ik nog een mooi sexy setje halen voor nadien. Grtz sarah
Een wit setje van Marie-Jo Adventure, heel comfortabel, eenvoudig en toch mooi.
Hey Lore, Ik heb enkel een nieuwe BH gekocht om aan te doen op mijn huwelijksdag: huidskleurig en zonder bandjes (L'Aventure). Ik ben er wel over aan het nadenken om een pikanter setje te kopen voor op de huwelijksreis, maar daar ben ik nog niet uit. Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008