TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
28-6-2008
|
23-3-2008 23:09:27
Hallo,
Dat is natuurlijk een delicate zaak! En niet gemakkelijk om advies in te geven omdat ik de situatie en jouw familie niet ken. Maar moest ik in jouw geval zijn, zou ik mijn droomjurk houden, de 800 Euro niet weggooien en mijn moeder tijdens een gezellig kopje koffie en lekkere lunch inlichten over de situatie. Hopelijk, nu jullie band weer goed is, begrijpt ze de situatie en gunt ze haar dochter haar droomjurk. Je kan haar nog bij zo vele andere dingen betrekken in jullie huwelijk. Neem haar mee naar een pasbeurt, of ga samen op pad voor schoenen of leuke accessoires, bespreek menu's, vraag raad over je kapsel, de bloemen, ... En die winkelbediende in Le Chapeau, amaai ... wat een service, wat een begrip ...
Veel goede moed en succes. Ik hoop dat je er uit komt en duim voor een goede afloop.
Gr, An
|
|
Marieke
18-4-2009
|
23-3-2008 23:32:33
Dag Anke, Ik vind het zeer spijtig dat je zo behandeld wordt in de zaak waar je je trouwjurk reeds koos & begrijp de situatie volkomen, want mijn mama is zelf ook ziek & zal waarschijnlijk moeilijk meekunnen bij het kiezen van mijn kleed.
Toch lijkt me eerlijk duurt het langs, gewoon eerlijk tegen je mama zeggen & uitleggen waarom je dat kleed al gekozen had. Elk moederhart zou smelten als ze jou in je kleed ziet.
Groetjes & alvast succes
Marieke
|
|
Marieke
18-4-2009
|
23-3-2008 23:32:47
Dag Anke, Ik vind het zeer spijtig dat je zo behandeld wordt in de zaak waar je je trouwjurk reeds koos & begrijp de situatie volkomen, want mijn mama is zelf ook ziek & zal waarschijnlijk moeilijk meekunnen bij het kiezen van mijn kleed.
Toch lijkt me eerlijk duurt het langs, gewoon eerlijk tegen je mama zeggen & uitleggen waarom je dat kleed al gekozen had. Elk moederhart zou smelten als ze jou in je kleed ziet.
Groetjes & alvast succes
Marieke
|
|
maureen
10-5-2008
|
24-3-2008 7:54:24
Dag Anke,
Wij lezen netje berichtje. Wij vinden het weinig tackvol van de verkoopster.... Wij zijn daar ook geweest en hadden in het begin al het gevoel dat zij niet de service leveren die de dag van vandaag nodig is ....
veel succes groetjes Maureen en Dirk 10/05/2008
|
|
maureen
10-5-2008
|
24-3-2008 7:54:37
Dag Anke,
Wij lezen netje berichtje. Wij vinden het weinig tackvol van de verkoopster.... Wij zijn daar ook geweest en hadden in het begin al het gevoel dat zij niet de service leveren die de dag van vandaag nodig is ....
|
|
maureen
10-5-2008
|
24-3-2008 7:54:50
Dag Anke,
|
|
maureen
10-5-2008
|
24-3-2008 7:55:03
Dag Anke,
|
|
sarah
17-5-2008
|
24-3-2008 8:21:14
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik hun standpunt wel een beetje begrijp.. maar ze hadden het op een andere manier kunnen zeggen.
Het is ook niet echt een normale gang van zaken he..
ik zou gewoon eerlijk tegen je mama zijn.
|
|
Tania
3-5-2008
|
24-3-2008 13:26:54
Hey,
Misschien moeilijk, maar ik zou het ook uitleggen aan je mama; je kan toch samen nog alle pasbeurten doen? Zo kan ze ook nog meekiezen in de details. Ik veronderstel dat je moeder er wel begrip voor zal hebben dat je je kleed dat je al gekozen hebt moeilijk kan laten vallen... Nee?
Succes in elk geval!
Groetjes,
Tania
|
|
aminata
22-11-2008
|
3-4-2008 23:19:57
ik vind de naservice van le chapeau ook niet goed.ik zal je moeder ook gewoon inlichten.heb je de achterkant van je bestelbon al gelezen?
|
|
Anke
27-3-2009
|
4-4-2008 20:54:20
ai nee heb de achterkant nog niet gelezen zal dat zo spoedig mogelijk doen. Ik heb ondertussen beslist om mijn kleed daar af te zeggen. Mocht ik het voorschot kwijt zijn dan is dat maar zo. Mijn teruggewonne relatie met mijn moeder is nog veel te broos voor dit soort 'miserie'. Iedereen ook al vast bedankt voor de reacties. Groetjes Anke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|