Terug naar overzicht
Misschien ben je iets met deze link:http://www.ballroomdancers.com/Music/search_style.asp?D... Of google anders eens op "english waltz + music".Succes!
De Blauwe Donau, van Strauss misschien? Is superbekend, wees er maar zeker van dat de mensen zullen meeklappen. Ambiance verzekerd!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hey,Dit is een mooie Engelse WalsKiss from a rose - SealGroetjes, Katrien
Strauss heeft vele mooie walsen, als je liever niet wil dat de mensen meeklappen kan je ook eens bij de andere dingen kijken ;)Of Ik hou van u van Noordkaap, iets sneller maar zeker ook tof!SuccesCathy24/05/2008
Hoi!Eventjes melden: de liedjes die hier al vermeld waren zijn allemaal Weense walsen( dus snelle walsen). Een hele mooie Engelse (langzame) wals is Moon river van Henry Mancini (soundtrack van de klassieker Breakfast at Tiffany's). Wij nemen ook een Engelse wals als openingsdans maar aangezien dat top secret is ;-) ga ik die nog niet verklappen.Veel succes met je zoektocht,Marleen
De Weense walsen had ik er ook al uitgehaald. Maar toch bedankt allemaal. Moon River vind ik best wel een leuke mogelijkheid. Bedankt! Wanneer trouwen jullie Marleen? Een tipje van de sluier anders via e-mail? Vind het echt wel belangrijk het juiste liedje te vinden!tinabillen@telenet.be