Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Turquoois

15-4-2008 16:51:22
Hallo,

De mannen van mijn suite wil ik absoluut in zwart pak met Turquoois hemd. Dat heb ik al gezien bij Neckerman. Heb er eentje besteld om te kijken of het "in het echt" ook meevalt.
Ik zoek uiteraard nog bijpassende dassen.

Graag zou ik ons zoontje, die ringjongen zal zijn, ook een turquoois hemdje aandoen, maar ik kan dit maar niet vinden! Kan iemand mij hierbij helpen, voor maat 3jr (92-98)?? regio antwerpen aub.

Bedankt!

Ook tips voor de mannen welkom

vanessa
1-1-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 469

evy
1-3-2009
 Meld misbruik15-4-2008 16:53:58

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-4-2008 16:57:21

je kan dat bij sommige winkels laten maken.
vb e&r in beverlo wou dat voor mijn zoontje ook doen. uiteindelijk hebben we dat niet gedaan

ik zou wel denken dat een turqoois das wel mooier is als een hemd, want niet iedereen staat met die kleur.

els
28-6-2008
 Meld misbruik15-4-2008 18:49:02

als je in H&M een linnen of katoenen hemdje koopt kan je het misschienz elf met textielverf kleuren. Mislukt het, nu ja, in de H&m is dat niet te duur he....

vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik16-4-2008 9:48:41

Els, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb... ik heb in mijn kast nog stapels textielverf liggen, aangezien ik regelmatig kleding kleur (als de kleur wat is uitgelopen of verbleekt).

Geweldig, ik ga direct aan de slag!!

Misschien doe ik dit voor de mannen ook wel...is't gelijk allemaal dezelfde kleur!

Bedankt!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...