Terug naar overzicht
Heb je eventueel een foto van de juweeltjes?Je kan me bereiken via e-mail: kathleenopdebeeck@hotmail.comAlvast erg bedankt!
Graag foto van jurk en juwelen aub.Dankjewel!Enne... proficiat hé!Groetjes, Kristienkristienvanduyse@hotmail.com
Graag een foto van de jurk en juwelen.Alvast bedankt!peter.joosen2@telenet.be
Hey Ilse,bezorg je me een foto van de juwelen? Graag met de vraagprijs...alvast bedankt!grts,Stefanie
Hey,Een dikke proficiat.Stuur je me een foto van je kleed en juwelen. Met de vraagprijs.Dankjekaat.bekaert@skynet.be
hoi allemaal;Alvast bedankt voor jullie interesse. Ik heb de foto's aan iedereen doorgestuurd. Hopelijk kan ik iemand een plezier doen :-)groetjes Ilse
sdescheemaecker@hotmail.comwas blijkbaar vergeten mijn emailadres erbij te plaatsen :$:-)merci!
graag een foto van beide als het mogelijk is en de prijs natuurlijk ...?groetjessofiedv79@hotmail.com
HeyVerkoop jij ook je schoenen?Ik ben nog op zoek naar schoenen en mijn kleed is ook paars/roze achtig.Welke maat is het?Mvgmarisa
Hoi Marisa,Mijn schoenen kan ik niet verkopen, zij waren van rainbow ( satijnen)en zien dus goed vuil, dus moet ze nu terug laten kleuren in een donkere kleur.Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden was van deze schoenen.groetjes
HeyIn de wasmachine wassen zal ook niet lukken zeker? :)groetjes
Hoi Ilse,Zou jij een foto kunnen doormailen van uw jurk en juwelen? En de vraagprijs ook aub.Groetjes,Patricia
Hoi patricia;Kan je je e.mail adres hier noteren, dan ga ik je zo snel mogelijk de foto's doorsturen.groetjesIlse
Hallo,Je mag de foto's mailen naarpatricia.ribus@hotmail.comAlvast bedankt!Groetjes,Patricia
bij mij mag je mailen naar eline_guettard@hotmail.com