Terug naar overzicht
Ik wil ook nog wel een paar leuke ideetjes - ben niet zo creatief ... nadine@ad-ict.bebedankt!
Ik was ook mijn email-adres vergeten geven: elke.van.laethem@telenet.be
hey, ik kan ook wel enkele ideetjes gebruiken:de_grave_sofie@hotmail.combedankt!Sofie
Ook hier is inspiratie nodig...koekedoos20@hotmail.comMerci!
Is het wel slim om dit echt voor te bereiden? Wij trouwen op 8 mei dus ik heb nog wel tijd maar ik heb gewoon een aantal punten opgeschreven die ik zeker wil vermelden: iedereen bedanken om te komen,dan enkele personen apart bedanken (ouders, schoonouders, getuigen), cadeautje voor deze mensen, nog uitleggen wat er volgt (dessert, openingsdans), uitleggen hoe de taxi werkt, iedereen een fijne avond wensen en vragen of er nog iemand een woordje wil doen (wellicht de getuigen)zou het echt niet te veel voorbereiden, zal niet meer natuurlijk klinken vrees ik.Kimberly31-05-08
Ik heb helemaal niks voorbereid of opgeschreven en het kwam gewoon echt uit mezelf en ook uit mijn hart (de bedankingen). Hierdoor was ook iedereen heel ontroerd, want als je dat gaat aflezen of als het lijkt alsof je iets van buiten geleerd hebt, is dat inderdaad niet zo leuk. Dus niet doen zou ik zeggen! Schrijf inderdaad wel enkele punten op die je zeker moet gezegd hebben ofzo. En zelfs dat nog. Als je iets vergeet (buiten de bedankingen dan, want dat zou wel erg zijn), is dat helemaal niet erg. Je kan nog steeds achteraf iets door de DJ laten zeggen.GroetjesEllen
Naar mij mag je ze ook altijd doorsturen.groetjes Kelly
Ik mis ook nog inspiratie... Groetjes koen.baudelet@hotmail.com
Kan iemand mij ook helpen aub? Nog 9 dagen op de teller en nog geen speech... help??! vancauwenbergheroelens@telenet.be Dank jullie wel hoor!