TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petra
22-8-2008
|
23-4-2008 8:52:52
Hey Marieke, Wij trouwen op 22 augustus en we geven ons feest in ' t schalienhuys in Tielrode. Heel mooie zaal, fantastische tuin en supervriendelijke mensen. Wij kozen voor tapas en paella en de mensen van het schalienhuys zelf gaan dit voor ons verzorgen. Als je nog meer wil weten, mail gerust naar mike.petra@live.be Groetjes, Petra
|
|
katleen
18-4-2009
|
23-4-2008 9:41:18
Hallo,
Wij trouwen ook op 18 april 2009!!!
Wat hebben jullie al gedaan voor de voorbereidingen?
Groetjes
|
|
Marieke
18-4-2009
|
23-4-2008 10:54:56
Hey Kathleen & Petra,
Leuk dat jullie reageren :) had niet zo snel reacties verwacht.
Kathleen, ik durf het haast niet te zeggen, maar echt veel hebben we nog niet gedaan, mijn vriend heeft het nog maar een goeie maand gevraagd, al veel "brainstorming". :) Wel al eens een voorlopige gastenlijst opgemaakt, ruwe schatting van alle kosten, idee'tjes van wat & hoe. Vb. wij willen eerst in Duitsland trouwen voor de kerk & met dichte familie een pensionnetje "afhuren" en daar het eten doen, en dan een week of 3 nadien, 18 april 09 dus, hier in Hamme voor de wet trouwen & een receptie geven. Met een soort walking dinner, maar niet té uitgebreid, receptie van een uurtje of 3. Geen avondeten meer & feest nadien, we zijn niet echt fuifbeesten ofzo, gewoon rustige receptie.
|
|
Petra
22-8-2008
|
23-4-2008 11:24:44
Hey Marieke, Geen zorgen maken hoor ! Wij hebben pas beslist om te trouwen op valentijn (is ook mijn verjaardag) en we trouwen in augustus al, en alles komt bij ons dik in orde, mijn kleed is besteld eind februari, mijn eerste pas is in juli, mijn ventje zijn kostuum hebben we vorige week gehaald, schoenen heb ik ook al, aan de uitnodigingen ben ik volop bezig, die gaan in juni, nog voor de vakantie, op de bus, ringkussen is ook al in orde, we hebben enkel nog schoenen en hemd voor mijn toekomstige nodig, juwelen en nog wat spulletjes voor mij. De visagiste is zaterdag langs geweest voor de proefmake-up dus die ligt nu ook vast, en de kapper ligt ook al vast. Dus geen paniek, het is ons gelukt in een goeie 2 maand om al deze dingen al te regelen, dus voor jullie gaat het zeker geen enkel probleem zijn hé !!! Nog veel plezier in ieder geval met de voorbereidingen, want dat is echt wel leuk hoor !!! Wij wilden ook niet teveel geld uitgeven aan een groot diner, vandaar een receptie van 3uur met tapas (10 soorten) en daarna een reuzepaella en een echte bruidstaart. Mijn ventje is zelf dj dus een dansfeest met hijzelf achter de discobar kan bij ons niet ontbreken hé ;-) Groetjes, Petra
|
|
katleen
18-4-2009
|
23-4-2008 11:31:30
Hallo Marieke,
Nee, zeker geen paniek hebben hoor. Wij hebben alleen de zaal en fotograaf vastliggen op dit moment, het is nog bijna een jaar he!!
Een goede zaal zonder traiteur weet ik zo niet direct, maar in De Rietgors in Temse zijn we wel al gaan brunchen en dat was prima!! Het is daar elke zondag een brunch.
Groetjes
Katleen dave-katleen.bruiloftsite.nl
|
|
sofie
|
23-4-2008 12:34:58
He marieke
Ikzelf ben ook van hamme, wij trouwen op 30/05/09. Wij geven ons feest in Tybeert in Lokeren. Maar ik weet wel ne goeie traiteur in Hamme, Hellmut, gewoon maar heel lekker. Ik spreek uit ervaring met jubileum van mijn ouders en dat eten was fantastisch. Schalienhuis is wel mooi, en dat in Sinaai ook, voor de rest kan ik je neit helpen. Als je wilt geef ik je mijn contactgegevens, dan kunnen we elkaar mailen aangezien we beide van Hamme zijn, zou wel leuk zijn.
Groetjes
Sofie
|
|
Leen
8-11-2008
|
23-4-2008 13:51:57
Hallo,
Ik vrees dat de kans klein is dat je de oude kloosterkapel in Sinaai zult kunnen afhuren. Dit wordt slechts heel uitzonderlijk verhuurd voor feesten.
Leen
Leen
|
|
Marieke
18-4-2009
|
23-4-2008 13:56:19
Dag Leen, Heb je een idee wie ik hiervoor kan aanspreken? Naam? Tel nr? Dank alvast
Grts
Marieke
|
|
Marieke
18-4-2009
|
23-4-2008 13:57:36
Dag Sofie! Leuk, Tybeert had ik idd ook al op 't oog... Maar leek me vrij duur, niet? Mijn contactgegevens zijn: honnay@hotmail.com
groetjes Marieke
|
|
camilla
19-7-2008
|
23-4-2008 14:23:49
hoi
onze feest gaat door bij zalen tybeert. de prijs valt heel goed mee alle vinden wij he het eten is er echt heerlijk.
groetjes milla (19/07/08)
|
|
Veronique
|
23-4-2008 15:01:40
EY Mairieke,
Ik zou zeker eens binnenspringen bij Tybeert. Je krijgt echt waar voor je geld, lekker eten, bediening professioneel, vriendelijke baas. Bij ons was het echt top! Nog veel succes bij je zoektocht.
|
|
sofie
|
23-4-2008 17:00:05
Marieke
Tybeert is zeker niet goedkoop, maar naar schijnt de moeite, daarmee dat we het ook gekozen hebben, plus toch mooie zaal en locatie trouwens. Mijn email is sofiedv79@hotmail.com
Succes
|
|
Caroline
15-9-2007
|
23-4-2008 17:15:33
Tybeert is echt de max. Wij zijn daar vorig jaar getrouwd en het was in een woord 'ongelofelijk'!!!
|
|
Sofie
3-5-2008
|
23-4-2008 17:24:47
hey Marieke,
wij zijn van hamme en geven zelf ons feest in Scale (Beveren), maar we zijn ook langs geweest bij Keysershof in Sinaai en ik kan dit zeker aanbevelen. We hebben er al eens een feest gehad en die was in orde.
We hebben ook al feesten gehad in het schalienhuys. Dit is een mooie locatie als je zelf traiteur wil voorzien.
groetjes, Sofie
|
|
Marieke
18-4-2009
|
23-4-2008 20:52:32
Hallo, Dag Sofie, 't Schalienhuys heeft toch zelf ook een keuken, niet? Heb via hier een aantal menu's ontvangen etc en die zien er echt wel leuk uit...
Zal binnenkort eens wat afspraken vastleggen, Tybeert, 't Schalienhuys...
|
|
vanessa
|
25-4-2008 19:47:10
Dag Marieke,
Wij trouwen ook op 18/04/09!!!!! Ikzelf ben van Lokeren, heb al veel positieve reacties gekregen van de Tybeert te Lokeren. Wijzelf trouwen niet hier,vermits mijn vriend van West- Vlaanderen is is de keuze op ergens halverwege gevallen. Hebben jullie al veel voorbereidingen gedaan? Wij hebben enkel onze feestzaal al. vanessaenludotrouwen@hotmail.com
groetjes vanessa
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|