Terug naar overzicht
Vrienden van ons hebben daar hun feest gedaan: niets dan lof over deze feestzaal!
HeyWij zijn daar ook ene gaan zien in februari maar ik vond die daar niet zo vriendelijk en die wilde precies zo van ons af zijn. Ok, ze moest nog ergens naar toe maar klanten zijn toch belangrijk.Ale ja, het zag er idd allemaal goed uit en het kan prachtig worden maar dit pas onze ervaring. Maar heb je ook al gaan zien bij de buren: hof van nazareth, ik vind dit persoonlijk vele mooier, betere feestzaal en vele vriendelijker.Veel succes nog met je keuzeGroetjes, Laura
hey, is super mooie zaal en lekker, verzorgd eten. ik kan er inhoudelijk niets slechts over zeggen, het was alleen mega boven ons budget...
Hoi,Wij trouwen op 26/07/08 en onze feest gaat door in de feestzaal van restaurant Zuid-West te Lier.De eigenares Karine staat je bij met raad en daad! Echt alles is mogelijk voor je feest!Voor grote en kleinere budgetten!! Maar een superorganisatie. Ga eens kijken op de website: www.zuid-west.be groetjes,Patricia
Wij trouwen ook in het Hof van Beatrijs. Maar pas volgende zomer. Wij zijn gevallen voor de grote, mooie tuin. Elders op de blog heb ik gelezen dat de buren van het Hof van Nazareth te verkiezen zouden zijn omdat het daar mooier is en de mensen vriendelijker. Wat het mooie betreft, is het natuurlijk twisten over smaken. Wij vonden de tuin en de beslotenheid van het Hof van Beatrijs juist het leukst. Ik heb momenteel één reactie van iemand die ook in het Hof van Beatrijs is getrouwd en toch supertevreden was met alles. Vermoed dat het dus wel in orde zal zijn.
Wij hebben ook gefeest bij de buren en dat was er echt super!!!
Wij houden er ons trouwfeest over een maand.We vinden de mensen zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles is echt mogelijk, maar je betaalt er ook wel genoeg voor. We zijn inderdaad ook gevallen voor de prachtige zaal en ongelooflijke tuin. Past echt 100% bij ons. Onze buren bleken er ook getrouwd te zijn en die waren ook vol lof. Tip: je moet er vroeg genoeg bij zijn om de zaal te boeken, ze zitten vakken min. 1 jaar vol... Wij hadden geluk met een annulatie!