Terug naar overzicht
naar mijn mening zeker weten bruine.ik zie nu eenmaal niet graag zwarte schoenen op een bruin pak!!
BRUINE! Zwarte schoenen onder een bruin kostuum zijn echt not done, een echte modemisser. Beige schoenen zijn ook mogelijk, in combinatie met het beige hemd.
Mijn ventje gaat ook in die kleuren gaan.ABSOLUUT bruine schoenen!!!Als je het omkeerd,je gaat ook geen bruine schoenen dragen onder een zwart pak hé.Grtz sarah
Inderdaad, bruin zal wel het mooiste zijn! En misschien zelfs camel proberen, oogt altijd heel modieus ;-)
Bedankt voor jullie snelle reactie.
bruine of camel.. je neemt gewoon de broek mee naar de schoenwinkel..zwart onder bruin kan idd echt niet
Hallo Claudia,Tegen mijn "toekomstige" :-) hebben ze gezegd dat de schoenen best dezelfde kleur als de knopen van het kostuum hebben. Maar misschien best de broek meenemen en zo zien wat best past.Alvast veel succes!Elly
hihi mijn ventje heeft hetzelfde kostuum + hemd denk ik (ook van esprit). Hij heeft heel donker bruine schoenen gekocht. De zwarte gingen volgens mij ook wel (zo heeft hij het gepast) maar de schoonma zei 'absoluut nieuwe bruine schoenen kopen!!!'groetjes
Claudia,Ik zou voor bruine schoenen gaan in combinatie met donkerbruin en beige maar ja dit is persoonlijk smaak he.Wij trouwen ook op 08/08/08 en kochten een kostuum van Mexx - bruin met aubergine schijn. Hebben jullie ook een gilet gevonden bij kostuum van Esprit ? Groetjesikkeliese@hotmail.com