Terug naar overzicht
hallo,Ik heb geen ervaring met hun walking dinner, maar wij hebben vorig jaar ons feest gedaan bij Tybeert en ik kan je verzekeren dat dat super in orde was! Het eten is overheerlijk en meer dan genoeg, dus dat zal bij hun walking dinner ook wel zijn, alles is piekfijn afgewerkt... echt, qua professionaliteit en in de watten gelegd worden, zit je daar meer dan goed!veel succes en plezier nog
Dag Caroline!Dank je voor de reactie, ik heb idd al veel goede commentaren gehoord van Tybeert, maar telkens over de gewone formule met diner, niet over walking dinner, vandaar,We hadden wel een eerste goeie indruk toen we gisterennamiddag langsgingen, heb idd het gevoel dat het iemand is die héél professioneel is & die weet met wat hij bezig is...
Wij geven ons feest ook in Tybeert, maar gaan voor een "gewoon" dinner met dessertenbuffet kiezen. Wanneer is jullie feest?
Ey Marieke,Ons feest was nl. walking dinner. Het wordt geserveerd op kleine bordjes. Het was echt heel lekker koud en warm afwisselend. We hadden achteraf enkel maar positieve reacties gehoord van onze mensen. Het was super!!! Ik zou het zeker en vast terug bij Tybeert doen. De uitbater is zeer professioneel. Hij weet mat wat hij bezig is. Veel succes bij je keuze.