Terug naar overzicht
Hey,Een collega van mij is vorig jaar getrouwd en heeft ook lang haar (wel niet zo lang als jij). Zij had haar haren gewoon loshangen (uitgefohnt) en met 2 speltjes een beetje naar achter gestoken zodat het haar niet in haar gezicht hing.Je kapster heeft vast en zeker ook wel ideeen.Ik ben er zelf ook nog niet uit. Ik heb haar tot over mijn schouders.Groetjes en veel succes!An
Hallo,Waar laat je je haar niet krullen en loshangen met mooie bloemen erin. heb daar nog een prachtige foto van. Als je ze wil moet je me maar iets laten weten.Groetjes,Ingridmysnoopyke@hotmail.com
Hallo Ingrid,Dat zou eigenlijk een goede idee zijn, krullen. Van mijn haar is plat en zit geen volume in. Je mag met plezier de foto doormailen naar mijn mail adresisabelleschaep44@hotmail.comStrafwel bedankt!Groetjes,Isabelle
je kan het ook voor een deel opsteken (zodat het niet naar voor valt), en de rest in papillotten of krullen!
Hallo Isabelle,Mijn mailtje naar jou is net vertrokken.Groetjes,Ingrid :-)
Hoi Isabelle,ik heb zelf ook lang haar (ooit ook tot op mijn poep, nu iets korter). Ik laat mijn haar los (met golven in gebrusht) maar vooraan laat ik het een beetje opsteken om het uit mijn gezicht te doen... Als je wilt heb ik foto's. Trouwens op trouwshop.com is ook een forum met foto's.Ilse
Tot op heden heb ik nog geen echt gedacht dus zou die foto's erg welkom zijn. Mijn mailadres is isabelleschaep44@hotmail.com.Ik zal alvast eens een kijkje nemen op site.Bedankt! Groetjes Isabelle