Terug naar overzicht
Hey,als ze je gezicht goed poederen, kan je heel wat blinken voorkomen. Anders vragen welk kleurloos poeder je mag gebruiken op de dag zelf, en regelmatig bijpoederen. Van de Bodyshop zijn er ook zo'n doekjes, een klein bruin doosje met vloeitjes tegen het glimmen.Groetjes,Lieve
Hey VickyEr zijn een aantal producten die je onder je make-up kan aanbrengen die ervoor zorgen dat je minder snel 'blinkt'. Eentje dat ik regelmatig gebruik is Pore minimizer van Clinique. Ik ben er zeker van als je even bij een parfumerie langsgaat en erachter vraagt dat zij je een goed product kunnen aanraden. Ook het make-up merk Smashbox heeft heel goede 'onderlagen' die je gebruikt om je make-up te fixeren en blinken te vermijden!Liefs,Lindsey
hoi vicky ,ikzelf heb smashbox en ben er enorm tevreden over!!het houd ook je make-up mooi...veel succes verder!!06-06-2008
Hey Vicky, Ik zou vragen aan je sminkster om een goede matterende poeder te gebruiken. In alle goede merken te verkrijgen. Ikzelf gebruik bij voorkeur het merk Chanel. Na een avondje stappen, concert... geen blink blink te zien! xVi en Tony07/06/08