Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mensen die niet antwoorden

30-4-2008 13:38:52
hey bruidjes!

Krijg jullie ook van bepaalde mensen maar geen antwoord of ze komen of niet?

Vandaag is de laatste dag voor te antwoorden en wij ontbreken nog 50 antwoorden voor de receptie en 6 voor het avondfeest!
Is dat nu zo moeilijk om de mensen te laten weten of je komt of niet???
Dat begrijp ik toch niet zenne...

Liesbeth
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 542

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik30-4-2008 14:07:29

Wij hebben ook dit probleem gehad en hebben tenslotte sommige mensen zelf opgebeld. En dan krijg je het antwoord: ah natuurlijk komen wij... oei moesten we bellen daarvoor? Onvoorstelbaar toch he.
Nu zitten we ook nog met het probleem van twee dames op de feest, die de ene week met hun ventje komen en de andere week niet meer. En zo is het al een paar keer veranderd. Niet te doen...
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik30-4-2008 14:23:32

Hey,

Bij ons was het ook zo. Een 50 tal mensen hadden niets laten weten tegen de datum die we hadden gevraagd. Maar wij hebben die zelf even gecontacteerd. De meeste mensen zie of hoor je af en toe en dan kan je er naar vragen. De anderen hebben we gewoon opgebeld...

Groetjes,
Sofie

Lieselot

Meld misbruik30-4-2008 14:55:05

hey!

Bij ons was dat ook zo! Dan maar 1/3 mensen zelf opgebeld, en dan durfden ze nog te zeggen 'zal volgende week iets laten weten'!
Sommigen veranderen zelfs nog paar dagen voor de trouw.
Ik ben ook zo niet, ik verwittig altijd stipt, dus werd daar ook wel een beetje kwaad voor. Maar ja, niets aan te veranderen, mensen zijn zo blijkbaar...
groetjes

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik30-4-2008 15:53:43

Hallo

Dit is blijkbaar iets veel voorkomend!
Bij ons net het zelfde, voor de receptie had slechts 2/5de gereageerd en voor het avond feest ontbraken er ook nog een 10 tal.
Onze laatste datum om te verwittigen was 20 april, en zelfs nu bellen er nog om te zeggen sorry we waren het vergeten!
Nu voor onze traiteur speelt het niet zo een rol als hij maandag maar het definitief antwoord heeft!

Dus gaan we morge de overige van het avondfeest zelf bellen en die van de receptie da is dan pech!

groetjes

Maureen & dirk
10 mei 2008

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik30-4-2008 16:13:29

hey

wij hebben gevraagd voor 1 juni te antw omdat ik weet da mensen erna nog gaan bellen heb ik da op 1 juni gedaan en wij pas trouwen op 16/08/08

maar 1 jullie nx wel simpel dan komen ze niet dan voor zie ik niks voor hun

groetjes

melissa

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik30-4-2008 17:38:28

Hoi Liesbeth

Ik vrees ook voor dit probleem. Ben zelf er heel stipt in en ik hoop dat ik niet stad en land nog moet gaan afbellen.
Familie van mijn vriend, hebben het gepresteerd om bij het huwelijk van zijn zus, te bevestigen dat ze kwamen en de avond zelf, zijn ze gewoon niet komen opdagen. Maar je betaalt dus wel voor die personen.
Groetjes
Kim

Natacha B

Meld misbruik30-4-2008 21:05:49

Ja, die heb je overal ja! :)

Wij trouwen op 16 mei en hebben de verwittingsdatum op 20 april gezet omdat we wisten dat we wsl wel heel wat mensen achteraf nog gingen moeten benaderen.
Op het werk heb ik af en toe ne keer gevraagd of ze al iets wisten en dan antwoorden ze ofwel meteen ofwel 'k ga nog moeten zien' ... enfin, ik snap het wel dat velen nog moeten kijken voor oppas enzo.
Nu zijn we 10 dagen na de verwittingsdatum en ik weet nog altijd niet alles.

Het grappige is dat sommige mensen net op de valreep of één dagje te laat er al mee inzitten dat ze niet gaan mogen komen en dat anderen maar blijven 'twijfelen'. Als je nu nog geen oppas of vervoer hebt, dan is het toch een beetje teken dat je er niet achterzit zeker?
Enfin, 10 dagen na da datum nog 2 collega's van mij en 1 vriendin en nog 1 kennis van mijn verloofdes ouders. En dan nog een paar familieleden die niet zeker zijn of ze al naar de receptie kunnen komen (maar blijkbaar vergeten die te mailen).

In elk geval, ik ben blij dat we niet teveel hebben moeten bellen, omdat het bijna allemaal collega's zijn die laat aan waren en naar anderen kunnen we e-mailen ook.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info