Terug naar overzicht
Wij trouwen ook binnen 17 daagjes en bij mij is dat ook zo. Ongeveer 2 weken terug ben ik gaan passen en de donderdag voor onze trouw ga ik mijn kleed nog eens passen en indien alles ok mag ik het meenemen. Dus, dat zal dan normaal zijn hé... Bij mijn zus was dat wel anders omdat er nog veel werk aan was. Groetjes,Hilde
Ik ben ook vorige week gaan passen en mag mijn kleedje op 14 mei gaan afhalen (ik trouw op 17 mei). Als ik wil, mag ik dan nog even passen. Ik denk wel dat ik dat ga doen, want aan het topje moest er nog iets veranderd worden.Groetjes,Dianeelisadiana1@hotmail.com
Ik trouw op 21/06 en mag pas voor mijn tweede pas gaan op 9/06 ik denk dat ik het dan een of twee dagen voor de trouw mag gaan halen.GroetjesEllen21-06-08
hallowij trouwen 10 mei en ik ben 24 april gaan passen en mocht het gistere afhalen!groetjesMaureen & Dirk
Ik trouw op 24 mei, doordat ik niet anders doe dan vermageren van de stress, moet mijn trouwkleed telkens weer aangepast worden. Ik moet voor mijn 5DE pasbeurt twee weken voordien en voor mijn laatste pasbeurt, de week voordien. Als er de week voordien niets meer moet aangepast worden, dan mag ik het meedoen, anders moet ik er enkele dagen voordien achtergaan.
Mijn eerste pas was op 18 april en op 2 mei heb ik mijn tweede pas en dan krijg ik het normaal gezien mee denk ik.Wij trouwen op 16 mei.