Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamkaartjes tafel

30-4-2008 15:14:41
Hey iedereen,
Wat schrijven jullie op de naamkaartjes: Dhr. Achternaam OF Dhr. Voornaam Achternaam OF alleen Voornaam OF Voornaam Achternaam zonder Dhr. ? En wat met de vrouwen ? Hun eigen meisjesnaam of de naam van hun man ?
Bedankt,

Sofie

Sofie
22-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 450

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik30-4-2008 16:34:34

Wij schrijven enkel voornaam van de persoon + een fotootje.
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik30-4-2008 17:30:18

OOk veel discussie.

Het is geworden bij getrouwde stellen Dhr. Jan Peeters Mevr. Jan Peeters

Het was anders niet te doen. Voor de vrouwen was hun eigen naam erbij niet te doen. Bijvoorbeeld Mevr. Peeters - Janssens

Zo horen de getrouwde stellen nog een beetje meer bij elkaar en ook omdat je op die Amerikaanse programma's altijd zien dat ze de bruid en bruidegom aankondigen met Mijnheer en Mevrouw Jan Peeters.

dus ja

Hopelijk is het goed! Etiquettegewijs weet ik het niet maar veranderen doen we toch niet meer hoor!

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik30-4-2008 17:32:30

Nog even aanvullen:

Dhr. Peeters was voor de familie een probleem, logisch en enkel een initiaal was ook niet mogelijk daar alle tantes en nonkels hun naam begint met een M.

Hopelijk geraak je eruit

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...