Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben zilte zoen, keysershof en tybeert ook bezocht. In de zilte zoen hebben wij al eens een feest gehad en die was zeker in orde, we hebben deze zaal uiteindelijk niet gekozen omdat we met teveel waren (als iedereen wou zitten). In keysershof hebben we verschillende malen goede communiefeesten gehad. Prijs/kwaliteit volgens mij zeker een aanrader. Tybeert vond ik de baas te streng. Zeer vriendelijk, maar te precies. Er mag voor 3 uur niemand aan de toog bestellen enzo. En in onze familie moet dat wel kunnen. Uiteindelijk hebben wij zelf voor Scala gekozen. Ik was meteen verkocht toen ik de zaal zag...Hopelijk ben je er iets mee!Nog veel succes!groetjes, Sofie03/05/08
Hallo,Vreemd dat je in Tybeert niet voor 3u aan de toog mag bestellen. Mijn man en zijn vrienden hebben ongeveer de ganse avond aan de toog gehangen en gedronken:-) en ook van anderen heb ik niet gehoord dat er daar een probleem mee was.Alex is idd een pietje precies, maar dat maakt het net zo 'af'... Groetjes
Dag Sofie! Hier zijn we idd veel mee, dank je :)Ik vond het in Tybeert ook iets te streng :)We willen zelf geen uitgebreid feest tot een gat in de nacht, maar walking dinner of receptie... tot 12 u ofzo, zelf zijn we geen dansers, vragen niet zo veel mensen (+_ 60) & allemaal wat oudere mensen.Bij tybeert hadden ze ons dan een formule voorgesteld all in tot 3 u snachts maar dit is niet nodig, we willen dit niet, snap je?Heb zo 't gevoel dat we in een bepaalde richting "geduwd" worden...Merci al voor je reacie & ik zie dat jullie overmorgen trouwen :) veel succes hé!!!Groetjes