TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
betsy
6-6-2008
|
14-5-2008 21:39:18
hoi vicky, dit is inderdaad duidelijk herkenbaar... kga je eerlijk zeggen..dat mijn bruidegom in spé ook niet DE danser is maar heb gewoon een bangelijk totaal ongebruikelijk nummer gekozen waarop we gewoon wat met gevoel moeten dansen, danslessen zou hij zowiso nooit nemen... misschien kan je ook een kippevelnummer zoeken en dan komt de rest vanzelf...tenminste...dat hoop ik toch voor onze openingsdans!! veel succes met de verdere voorbereidingen!!! voor ons nog 23 keerkes slapen
|
|
Liesbeth
1-1-2008
|
14-5-2008 23:19:00
www.desmetcamby.be
't is wel Herent, maar toch op de Mechelsesteenweg. Telt dat ook als Mechelen? ;-)
|
|
Ilka
7-6-2008
|
15-5-2008 0:30:03
http://www.dansinstituutwalkiers.be
Is in Lier, we hebben maar één les nodig gehad. Gewoon zodat mijn vriend een paar basisstappen onder de knie kreeg. En nu lukt het een pak beter omdat hij meer zelfvertrouwen heeft. T is uiteraard niet het grote danswonder maar t is al wel beter geworden dan het oorsprongelijke "rondjesdansen".
Vraag maar achter Bettina!
Groetjes Ilka
|
|
lieve
28-6-2008
|
15-5-2008 8:05:12
Hallo, wij trouwen eind juni en hebben vorige week onze eerste dansles gehad bij dannsschool devos in mechelen. En dat gaat heel vlot! Heel vriendelijke mensen! Wij volgen ook privéles op een nummer dat we zelf meebrachten en dat bleek een jive te zijn. Echt heel tof!
Groetjes,
Lieve 28/06/08
|
|
Kim
28-6-2008
|
15-5-2008 10:37:01
Hihi, klinkt zoooo bekend!
Wij trouwen ook eind juni en mijn vriend heeft vorige week zijn kostuum gekocht én is 2 dagen voor onze eerste dansles van de trap gevallen zodat we wéér niet konden gaan. Ik zaag al sinds september dat hij dat moet regelen. Ondertussen 44 dagen op de teller en we hebben nog niet één les gehad.
Maar, ik moet kalm blijven ...
Maak je geen zorgen meid, tegen september zwieren jullie over de dansvloer! ;-)
groetjes, Kim
|
|
JOKE
12-7-2008
|
15-5-2008 17:08:15
Hey Ilse,
Wij volgen ook danslessen in Desmedt - Camby in Herent. heb jij dan ook Ilse? Wel heel tevreden van, ze geeft ons echt goede tips enzo...
Succes nog! Joke
|
|
Andy
6-9-2008
|
15-5-2008 19:18:47
hoi, Wij trouwen ook op 6 sept.Wij volgen ook priveles bij Walkiers in Lier.Best leuk,wij dansen op dat liedje van Dirty Dancing,met een discoswing.
|
|
Joeri
|
10-6-2008 23:33:57
Beste, Ik ben eigenaar van een eigen dansschool en geef zelf lessen. heb al wel ervaring in het 'openingsdansen' etc. Privélessen zeker mogelijk. En dit kan op vrij korte temrijn leuke resultaten geen... mail: info@danceislife.be. (te sint-niklaas) vriendelijke groet, Joeri
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|