Terug naar overzicht
of je vader als getuige mag optreden weet ik niet, maar de getuigen mogen toch zitten waar ze willen?? bij mijn broer hebben ze in elk geval geen speciale plaats gekregen hoor, dat zou toch wel heel krom zijn??
Hey Lindsay,Het mag zeker wel :) Ik vraag m'n oma als getuige en ik heb ook navraag moeten doen bij het gemaantehuis omdat zij dacht dat ouders en grootouders niet mochten getuigen. De enige voorwaarde is dat je getuige ouder dan 18 is, maar dat zal wel zo zijn zeker ;)Veel geluk met jullie huwelijk !Liefs,jozefien
Mijn aanstaande, Christophe heeft zijn vader als getuige ...
Dag Lindsay,over je vader als getuige kan ik niet met zekerheid zeggen of dat niet mag, maar ik heb er nochtans nooit van gehoord. In de kerk komen de getuigen normaal maar even dichter bij jullie. In het gemeentehuis zitten de getuigen naast u en de familie achter of iets verder van jou, omdat de getuigen een handtekening moeten zetten onder de formulieren (daarvoor zijn het ook "getuigen"). Veel plezier met je huwelijk (wanneer btw?). Ik trouw volgende week, dus de spanning zit er al goed in !
Hey Lindsay,Je ouders mogen zeker getuigen.Bij onze wettelijke trouw was mijn moeder en schoonvader getuige. En bij de kerkelijke trouw binnenkort zal het mijn vader zijn.Dat kan best.Groetjes en nog veel succes,Carlo
ik was zelfs getuige op het wettelijk huwelijk van mijn vader een 5-tal jaar geleden, dus dan zal het in de andere richting ook wel mogen hè! Veel succes!