Terug naar overzicht
Wij hebben onze getuigen een vacature toegestuurd.Voorbeeld gezocht op de website van VDAB en dan aangepast.Ze waren eigenlijk wel heeeeel enthousiast.Groetjes,Karen
Wij hebben onze getuigen ook gevraagd via een vacature van de VDAB.Als je je email geeft kan ik het wel doorsturen.Groetjes,Melissa
prutske_748@hotmail.com
kun je mij ook zo'n advertentie sturen aub? Zou graag mijn getuige op een originele manier vragen ;)
HeyKun je mij ook dat voorbeeld doormailen??kaat.bekaert@skynet.beDankje
Hoi melissa,kun je het ook eens doorsturen naar mij?klinkt wel leuk!shirley
oepsemailadres vergetenjimmyacx@hotmail.com
Hoi allemaal,ik heb de vacature doorgestuurd.Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.Alleen Saskia, van u had ik het emailadres niet. Als je wil kan ik het nog doorsturen als je even je mailadres doorgeeft.Groetjes Melissa
Mijn pc doet raar. ik hoop dat het versturen gelukt is. Zoniet, geef maar een seintje.melissa
Ik had een zwarte magische tas gekocht. Zwart als ze koud is, als je er een warme drank in doet, komt er een foto van mij en mijn verloofde te voorschijn (met de tekst wil jij onze getuige zijn). Ik had zus uitgenodigt om iets te komen eten en haar de tas gegeven, ze had niks door, tot ze soep kreeg.
kan je mij die site van die zwart tas ook doormailen aub? alvast bedanktVanginnekenels@hotmal.com