Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aangepaste etiketten

26-5-2008 15:56:02
Wie kan er mij zeggen waar je etiketten voor bv champagneflessen kan laten personaliseren als bedankje? En moet je dan de oorspronkelijke etiketten verwijderen of koop je speciale flessen?
Groetjes,
Tina 16/8/08

Tina
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 442

lieve
28-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 16:29:07

Hallo! Wij laten de etiketten maken door onze fotograaf en we gaan ze zelf kleven op flessen Cava. We laten wel de oorspronkelijke etiketten er op!

Groetjes,
Lieve 28/06/08

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik26-5-2008 16:48:29

Hey,
Ik weet niet van welke regio je bent, maar bij ons in Zwijndrecht is er een winkeltje: Vonkel & Co.
Zijn doen dit vanaf 6 flessen, met je eigen ontworpen etiket. Wij laten het er ook doen. Het zijn dan speciale flessen, waar nog geen ander etiket opplakt.
Je kan de gegevens vinden in de gouden gids.
Veel succes ermee!
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik26-5-2008 17:50:05

Om de getuigen te vragen heb ik zelf etiketten gemaakt om op flessen wijn te plakken. Ik heb de originele sticker eraf gedaan omdat deze anders door de nieuwe kwam.
Ik ben in een papierzaak stickervellen gaan kopen en heb op de computer de tekening en tekst gemaakt die erop moest komen. Even afdrukken en klaar! :-) Was heel leuk om dit zelf te doen en het resultaat mag er zijn! En bovendien is dit goedkoper dan ze te laten drukken. Het hangt er misschien wel vanaf hoeveel flessen je nodig hebt...

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

jessica
12-7-2008
 Meld misbruik27-5-2008 20:38:25

Hey Tina,

Wij hebben een uitstapje naar Reims gemaakt en hebben daar bij een wijnboer champagneflessen besteld met gepersonaliseerde etiketten. Gewoon een foto doorsturen en zij doen de rest.

Als je het adres wilt laat je het maar weten

groetjes
jessica

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik28-5-2008 12:36:56

Is dit niet heel duur? Je mag het adres altijd geven... Bedankt!
Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...