Terug naar overzicht
Hoi Inge,Dit is inderdaad een dilemma. Wij hebben het opgelost met 4 getuigen te nemen. Voor de wet: zijn broer en mijn broer, voor de kerk:mijn beste vriendin en zijn nicht.Nu moet ik ook wel eerlijk gezegd toegeven dat mijn beste vriendin en mijn vriend ook niet echt beste maatjes zijn, maar hij had er toch geen probleem mij. Juist omdat ze mijn beste vriendin is. Ik zou zeggen, plaats je even in zijn plaats... Zou jij willen dat jouw beste vriendin erbij was ook al kon je vriend het niet zo vinden met zijn vriendin? Dan pas weet je wat je moet doen...groetjes
Hey Inge,Ik moet Kim gelijk geven ik denk dat als jouw ventje zijn vriend als getuige wilt jij zijn vriendin erbij zult moeten nemen die dagMaar al bij al denk ik niet dat je veel tijd zult hebben om dat meisje veel aandacht te schenken daar het vooral jouw en je ventje zijn familie die aanwezig zullen zijn en jullie van hen zowiezo alle aandacht zullen krijgen.Ik zou je ventje zijn zin geven en de partner van zijn getuige vriendelijk behandelen maar niet speciaal haar gezeschap gaan opzoeken.Wij zelf hebben ook onze broer of zussen niet als getuige gekozen omdat deze vrienden ons nauwer aan het hart liggen en onze relatie steeds gesteund hebben.groetjes Eline05/09/2008
Hey Inge,Je kan er ook voor opteren om enkel de getuigen in de suite te laten meelopen, dus de vriend van uw verloofde samen met uw beste vriendin.Dat wordt ook gedaan. We denken het ook zo te doen. Dan blijft de suite beperkt.Succes ermee!