Terug naar overzicht
Dag Marieke,Bij ons zullen de mannen wellicht (het is voor 25/04) allemaal in hetzelfde pak zijn, dat wordt gehuurd. Ik heb zelfs de indruk dat dat hoe langer hoe meer terug komt; bij de laatste drie huwelijken waar ik naartoe ben geweest het afgelopen jaar, waren de mannen in de suite allemaal hetzelfde uitgedost.Zelf vind ik dat ook wel het mooist, en zo is meteen duidelijk wie de vaders zijn - aan de moeders is dat sowieso beter te zien.Groetjes,Joke
heykes,Wij huwen nu vrijdag en mij maakte het ook niet uit wie welk kostuum zou aandoen in de suite. ik vind het vooral belangrijk dat men zich goed voelt!Nu ja, de mannen uit onze suite dragen nooit een kostuum en ik wou niet dat ze veel geld zouden uitgeven om er eentje te kopen (de kans dat ze het nadien nog dragen is toch heel klein). Ze hebben dus zelf beslist om er allemaal samen 1 te huren. We hebben dus voor alle mannen een kostuum gehuurd op hun aanvraag. We hebben wel allemaal dezelfde gekozen natuurlijk, maar vond dit zeker geen verplichting...Veel succes nog en als we kunnen helpen...ondertussen profs in het plannen ;-)Els
De kostuums voor de suite zijn bij ons ook allemaal gehuurd en iedereen heeft hetzelfde kostuum en dezelfde das en stoefer.Groetjes,Inge14/06/08
Hey Marieke,Wij trouwen 5 sept 2008Bij ons doen de mannen een kostum aan, ze keizen zelf het welke.De meeste van de suite leden hadden al verschillende kostums in hun kleerkast hangen dus met een nieuw hemd te kopen zijn ze gezet.Wij wilden ze niet op kosten jagen en ze liever iets laten kopen dat ze achteraf nog zeker gaan dragen.Het kan natuurlijk zijn dat jouw suite helemaal geen kostum in de kleerkast heeft hangen en dat nooit draagt en dan is huren den k ik de goedkoopste oplossing zeker als je graag iedereen in kostum wilt zien.Maar je moet voor jezelf bepalen wat je belangrijk vindt en eens zelf horen hoe jullie suite er tegenover staatgroetjes Eline05/09/2008
Bij ons waren de mannen van de suite allemaal in jacquet. De mannen zelf vonden dit ook leuk (zij zijn wel gewoon om een pak of uniform te dragen.)Ik vond het ook wel fantastisch om mijn aanstaande eens zo opgekleed te zien en voor mij persoonlijk was het iets dat onze trouw mee "af" maakte. We zijn wel zelf tussengekomen in de huurkosten, dus dat was ook geen reden voor klachten.
Hey Marieke,Bij ons gingen de heren van de suite zowieso een kostuum kopen, ze wouden geen huren. Ik ging er ook van uit dat iedereen dan dezelfde kostuum moest hebben. Hoewel het voor mij eigenlijk niet veel uitmaakte. In de winkel echter, hebben ze ons geadviseerd dat ieder zijn eigen kostuum uitkoos, maar dan wel ongeveer in dezelfde tonen. Dit om de simpele reden dat niet iedereen met hetzelfde past. En het mooier is als een persoon iets draagt dat hem echt heel mooi past. En ik moet zeggen dat de mannen uit onze suite heel mooi gekleed gaan. Het kan naar onze mening niet mooier. Ze dragen wel hetzelfde hemd...Veel succes nog!
Hey,Wij trouwen op 9 augustus 2008 en hebben voor de mannen van de suite allemaal hetzelfde kostuum gehuurd en allemaal dezelfde das en stoefer. Het is echt heel stijlvol!Als je een idee wilt van de prijs:kostuum (3-delig) + hemd + das en stoefer is net is meer dan 80€Groetjes, Katrien
Bij ons zijn alle mannen in jacquet, en die gaan we huren is ongeveer € 80,00.
hey, Wij hebben aan de mannen gevraagd om in donkere tinten te gaan, maar geen grijs omdat mijn aanstaande grijs heeft. En dit met een wit hemd, ze krijgen van ons dan allemaal de zelfde das. Zo zullen ze ook allemaal een beetje bij elkaar passen.
Hey Marieke wel wat late reactie ... wij hebben een das gekocht voor de suitemannen - dus op die manier zie je wie in de suite loopt en jaag je toch niet iedereen op kosten om hetzelfde pak te kopen of te huren. Begin wel op tijd te zoeken want veel dezelfde dassen is niet écht makkelijk te vinden tenzij je naar Duitsland trekt.grtjs Nadine