Terug naar overzicht
Wij trouwen op 25/04/2009 en hebben voor het Daemshof in Noorderwijk gekozen. Op dit forum zijn er al vele positieve reacties over deze zaal geschreven en nadat we er zondag eens gaan eten zijn, heb ik er alle vertrouwen in. Succes met de zoektocht!groetjes, Sylvia
heyWij trouwen op 11 juli 2009 in de Residentie in Kasterlee. Het is heel mooi, tussen de bossen enz en het valt heel goed mee van prijs (ivm de andere feestzalen die we hebben bezocht)Een positief punt daar is dat je de bruidssuite gratis krijgt met sochtends ontbijt op bed en dat je op je 1 jaar getrouwd daar gratis kan gaan eten.Van eten is het er heel lekker, ik ben er gaan brunchen vorige zomer en dat viel heel goed mee!Groetjes, Laura
hoi GJ,wij trouwen binnen tien dagen in den eyck te kasterlee...residentie ligt bijna in onze tuin en heb daarom bewust een iets verdere lokatie gekozen, kwestie van een beetje veilig spelen als de genodigden al wat gedronken hebben...meestal willen ze dan gaan versieren aan je huis en kzie dat niet echt zitten...kmoet zeggen dat we in den eyck heel goed ontvangen worden en er super bediend worden!!!je kan er op zondag ook gewoon gaan eten...anders moet je zo eerst eens op zoektocht gaan...succes!!!!06-06-2008
Hey Laura, Betsy en SylviaDikke merci alvast voor jullie reacties. Ik ben al wat info gaan inwinnen bij deze feestgelegenheden. Andere reacties zijn ook nog altijd zeer welkom, hoe meer keuze hoe liever :-)
Hoi GJWij trouwen 28/03/2009 in Den Eyck in Kasterlee. We kennen de zaak heel goed, daar we regelmatig er op zondag gaan eten. En mijn zus haar trouwfeest is er door gegaan. Je moet echt aan niets denken, alles wordt tot in de puntjes geregeld.Het is niet echt goedkoop, maar je moet je nergens zorgen over maken. En dat is het belangrijkste voor mij.GroetjesKim
Wij geven ons feest in het Molenhof te Ravels. Zeker ook een aanrader! Den Eyck in Kasterlee is ook super, maar was een stuk duurder en al bezet, dus voor ons geen optie. Kapelhoeve in Turnhout is ook heel goed.Veel succes!
Wij geven ons feest in het Molenhof te Ravels op 03/04/2009!! Het zijn heel gemoedelijke mensen om alles mee te regelen en ze maken ook alles bespreekbaar en betaalbaar!! Want dat was voor ons ook belangrijk, prijs-kwaliteit!!