Terug naar overzicht
hallo sofie,Ik trouw ook op 13/09/2008. Ik trouw alleen voor de wet, en daarna feest met BBQ.Leuk dat je kindje dan ook gedoopt wordt!Het begint nu wel echt af te korten ja, bijna de kaap van de 100 dagen!lukt het om alles in orde te krijgen?GroetjesHeidi13/09/2008
ikke op 12 september! moge het een spetterend weekend worden!grts cindyhttp://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Dag SofieWow, wat heb jij veel redenen en momenten om te genieten ... Leuk dat jullie je kindje dan ook laten dopen.Wij trouwen ook op 13 sep, zowel voor kerk als wet. Nog veel plezier toegewenst en nu maar aftellen!groetjesKarolien
Hey Sofie,Dat is dubbel feest, ik zal voor je duimen dat alles goed gaat. Wij trouwen op 12/09 en ik zie er ook al heel erg naar uit. Begin met momenten zelfs ongeduldig te worden.Groetjes!Kimberley12/09/2008wwww.gertenkimberley.bruilofsite.nl
wij trouwen op 12 september voor de wet en op 13 septemper voor de kerk...2 dagen feest dus als is zaterdag wel de "hoogdag" ! veel succes nog met de voorbereidingen allemaal!karen
Onze voorbereidingen zijn allemaal afgerond, enkel nog de bloemen voor in de kerk, de schoenen van mijne vent en het bruidsboeket...Al de rest is tip top inorde. We zijn maandag de menu weest vastleggen, enz. Alles verloopt tot nu toe naar wens...Vele groetjes
fiogf49gjkf0dwij trouwen ook op 13/9/08. Vandaag voor de ondertrouw geweest en zaal vastgelegd. Vriendin gecontacteerd voor de receptie te regelen , maar voor de rest nog niets in orde! Wij trouwen vervroegd door omstandigheden , maar we zijn er natuurlijk ontzettend blij mee, maar alle tips zijn welkom!!!!trouwens wat leuk de trouw en doop samen te doen.....groetjeswendy