Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er ook op 13/09/08?

28-5-2008 23:02:04
Hallo iedereen,

Voor mij is de dag bijna aangebroken. Mijn vriend en ik zijn reeds twee jaar verloofd en hebben ook twee jaar geleden onze trouwdatum vastgezet.

Ondertussen ben ik hoogzwanger van ons eerste kindje en hebben we er gezamelijk voor gekozen om ons wettelijk huwelijk te verplaatsen naar 30 mei. Nog twee daagjes dus en ik ben madam, ik besef het precies nog niet goed...

Ondertussen zijn we druk bezig aan de voorbereidingen van ons kerkelijk huwelijk en ons trouwfeest voor 13/09 op die dag (als alles goed gaat en de baby gezond en wel is) zal ook de baby gedoopt worden... Echt ik zie er zo naar uit. Nog 108 dagen op de teller, maar jah, eigenlijk is het binnnen twee dagen ook zal zo ver hé...

Maar toch die dag is zo met alles erop en eraan, kleed, feest, ... Oh ik kan eigenlijk niet wachten om twee keer ja te zeggen, weliswaar met enkele maanden ertussen...

Ik wens alle kopppels goeie voorbereidingen toe en hopelijk mooi weer...

Veel groetjes
Sofie

Sofie
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 362

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik28-5-2008 23:47:37

hallo sofie,

Ik trouw ook op 13/09/2008. Ik trouw alleen voor de wet, en daarna feest met BBQ.
Leuk dat je kindje dan ook gedoopt wordt!

Het begint nu wel echt af te korten ja, bijna de kaap van de 100 dagen!

lukt het om alles in orde te krijgen?

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik29-5-2008 7:43:38

ikke op 12 september! moge het een spetterend weekend worden!
grts cindy

http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik29-5-2008 8:54:59

Dag Sofie

Wow, wat heb jij veel redenen en momenten om te genieten ... Leuk dat jullie je kindje dan ook laten dopen.
Wij trouwen ook op 13 sep, zowel voor kerk als wet.
Nog veel plezier toegewenst en nu maar aftellen!

groetjes
Karolien

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik29-5-2008 9:59:21

Hey Sofie,

Dat is dubbel feest, ik zal voor je duimen dat alles goed gaat.
Wij trouwen op 12/09 en ik zie er ook al heel erg naar uit. Begin met momenten zelfs ongeduldig te worden.

Groetjes!

Kimberley
12/09/2008
wwww.gertenkimberley.bruilofsite.nl

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik29-5-2008 13:05:05

wij trouwen op 12 september voor de wet en op 13 septemper voor de kerk...2 dagen feest dus als is zaterdag wel de "hoogdag" ! veel succes nog met de voorbereidingen allemaal!
karen

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik29-5-2008 13:55:20

Onze voorbereidingen zijn allemaal afgerond, enkel nog de bloemen voor in de kerk, de schoenen van mijne vent en het bruidsboeket...

Al de rest is tip top inorde. We zijn maandag de menu weest vastleggen, enz.
Alles verloopt tot nu toe naar wens...

Vele groetjes

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik26-6-2008 21:11:54

fiogf49gjkf0d
wij trouwen ook op 13/9/08. Vandaag voor de ondertrouw geweest en zaal vastgelegd. Vriendin gecontacteerd voor de receptie te regelen , maar voor de rest nog niets in orde! Wij trouwen vervroegd door omstandigheden , maar we zijn er natuurlijk ontzettend blij mee, maar alle tips zijn welkom!!!!

trouwens wat leuk de trouw en doop samen te doen.....

groetjes
wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...