TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cathy
24-5-2008
|
2-6-2008 11:16:35
Ik wou ook nog even toevoegen (hoewel tprecies al een lang verslag is geworden): Bedankt aan alle mensen die mijn bij de voorbereidingen hier hebben geholpen. De tips die je hier meekrijgt zijn echt wel nuttig :)
En mijn trouwkleed kwam trouwens uit de Honeymoonshop in Rotterdam, omdat ik het in Engeland gekozen had en Sophia TOlli nog niet verkrijgbaar was in België, ik hoop dat dit gaat veranderen, want zijn echt super jurken!
Cheers!
|
|
Laura
11-7-2009
|
2-6-2008 11:51:28
hey
Proficiat !!!!!
Leuk om te lezen dat een huwelijksfeest altijd vlot is verlopen en dat het waarschijnlijk de mooiste herinnering zal worden! Ik wens jullie nog heel veel succes in jullie verdere leven samen!
Groetjes, Laura 11 juli 2009
|
|
Matthias
6-9-2008
|
2-6-2008 12:15:19
Mooi, en proficat! :)
Zie er dubbel & dik naar uit wanneer je zoiets leest ... nog een paar maandjes ! :)
Matjas.
30/08/08
|
|
Ann
8-8-2008
|
2-6-2008 15:13:48
Cathy, Leuk om dit hier zo te lezen, ik krijg superveel zin naar mijn trouwdag (8-8-8) ! De stress is minder nu ik jouw verhaal gelezen heb, echt ontroerend ! Zeg, wat vond jij van Bart Vandermeersche (fotograaf?) Wij hebben die ook...ben wel benieuwd wat jullie ervan vonden... groetjes! Ann
|
|
Cathy
24-5-2008
|
2-6-2008 17:00:16
Dag Ann,
ik ben heel content over Bart, is echt ne toffe kerel. Hij is ook langer blijven plakken dan afgesproken, hij was de hele tijd foto's aant nemen maar liep nooit in de weg, echt goed! Hij komt ook morgen al langs met de fotos op kleine kwaliteit op dvd, (dus 10 dagen na de trouw), en dan mogen we kiezen welke fotos we willen enzo. Mijn moeder heeft er al een aantal gezien en ze vond ze heel mooi, maar ik kan dus pas een eigen mening vormen morgen, maar ik heb er alle vertrouwen in :)
Geniet nog van de voorbereidingen!
Cathy
|
|
eva
1-10-2008
|
27-10-2008 23:20:40
hi Cathy,
hopelijk is je huwelijk sterker dan ooit. ik woon op t moment in Liverpool en ga trouwen met een Liverpudlian in Leuven in juli 2009. Zou je je huwelijksmis eens kunnen doorsturen en enige andere info met betrekking tot tweetalige huwelijken want het is ni gemakkelijk (ik weet alleen de vlaamse manier en wil graag enige engelse invloed) kellydave62@hotmail.com groetjes, Eva
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties