Terug naar overzicht
Kijk anders eerst of je het zonder kan... Wij hebben daar niet voor gekozen (veel geld en soms lopen ze té zichtbaar op jouw dag) en ik moet zeggen: we hebben hem/haar ook niet gemist want onze dag verliep supervlot. Sowieso moet je die dag smakelijk lachen als er een blooper is want jouw dag kan gewoon niet stuk!!!! (Ik heb bijvoorbeeld aan het begin van de dag mijn jurkl wat gescheurd en dat kon me helemaal niet schelen, ik ben blijven stralen!!).Lien, 108 dagen getrouwd :-))))
hey,wij hebben gebeld naar de ceremoniemeester een afspraak gemaakt voor een verkennend gesprek en daarna hebben we beslist. Het moet idd klikken, we hebben geen 100 ceremoniemeesters afgelopen hoor. De eerste stond ons totaal niet aan, bij de tweede was het meteen raak :-). Bij jullie zou ik zeker vragen aan de telefoon of hij nog beschikbaar is die datum, omdat het nogal kortbij is he.Wij hebben Steven Chys als ceremoniemeester. Je kan een kijkje nemen op zijn website: http://www.ceremoniechys.be/ Hij woont is van Gits, en doet ceremonieën in Oost- en West-Vlaanderen.Budgetgewijs is dat nu niet de grootste kost ;-)karo x
Hallo,wij zijn de vrijdag 30/05 getrouwd en ik moet zeggen ben mijn ceremoniemeester ontzettend dankbaar,ben zo blij dat wij hem hebben gehad,hij heeft ons goed geholpen aan de kerk, je krijgt nu eenmaal bloempjes en felecitaties en hij stond er bij nam alles aan en toch moet ik zeggen dat hem niet voor de voeten liep zoals sommige zeggen.als je een rustige en mooie dag wilt zou ik zeker een ceremoniemeester aanraden.en voor de prijs moet je het zeker niet laten.groetjes
Hey Inge,Wij hebben geen professionele ceremonie meester aangesteld maar hebben die taak gegeven aan een goede vriend van ons, wij hebben een draaiboek samengesteld zodat hij weet wat er van hem verwacht wordt en hoe de volledige dag verloopt.Misschien ook wel een optie als jullie geen ceremoniemeester op tijd vinden hégroetjes ELine05/09/2008