Terug naar overzicht
hallo,das natuurlijk een delicaat thema ik denk dat je daar eerder eens met je moeder moet over praten want zomaar een andere kopen is niet echt dankbaar.zeg het haar gewoon eerlijk ze kent je en zal wel het wel begrijpen en dat kan jij het beste inschatten.succes sylvia
Hoi!Waarom maak je er zelf geen? Ik ben al enige tijd bezig met zelf sieraden te maken (met swarovskiparels). De mijne heb ik ook zelf gemaakt omdat mijn kleed in barok-stijl is en ik ook niks gepasts vond. Ik moet zeggen dat ik enorm content ben met het resultaat en heb tegelijkertijd iets unieks.Als je er meer over wil weten, ga dan eens langs de Veritas. Daar kun boekjes met patronen kopen alsook de pareltjes zelf.Veel succes!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
hey sofie,ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt. Mijn vriend heeft altijd gezegd dat hij graag een tiara ziet, maar in de bruidswinkel hadden ze dat afgeraden en heb ik strasjes voor in het haar besteld (mijn ma betaalt die net als mijn kleed). Nu bleef de idee van een tiara maar door mijn hoofd spoken en toen ik op een dag met mijn ma aan het winkelen was, hebben we er toch één gekocht en nu gaat zij de strasjes dragen. Jouw moeder zal je hopelijk ook wel begrijpen: als een bruidje iets in haar hoofd heeft...groetjes,
Je kan inderdaad ook gewoon zelf een ketting maken naar jouw smaak. Ik heb vorige week in de Veritas een boekje gekocht (Libelle creatief) en daar staan deze maand verschillende modellen kettingen, armbanden en oorringen in voor bruidjes. Ze zien er heel mooi uit (zag ondertussen dat er verschillende lijken op die van Sophie Sposa) en gaan veel goedkoper uitvallen als je ze zelf maakt. En bovendien kies je dan de kleuren enz zelf.Ik ga mij deze vakantie eens bezig houden met het maken van een paar kettingen...Nog veel succes en doe wat je uiteindelijk het mooist vindt! Anders ga je het je achteraf waarschijnlijk beklagen ;-)Groetjes,Inge
jey ik had op een gegeven moment 2 kleedjes en het ene al voor de helft betaald en geen cent terug gekregen maar heb mijn hart gevolgs en het 2de kleedje gehouden
Hey sofieAmai.. ben ik dus niet de enige die ideeën heeft maar zich door la mama tegen mijn eigen wil in laat beïnvloeden! :) oef Ik zou die andere ketting ZEKER gaan kopen. die die je van je mama kreeg kan je nog altijd aan doen, én vooral aan haar benadrukken hoe waardevol die voor je is, omdat je die samen hebt gekocht etc.. dan gaat ze zich zeker niet slecht voelen. Het komt er altijd op neer hoé je iets overbrengt.. .. succes!
Hey,ik zou het gaan kopen, en dan met je moeder overleggen wat het beste zou zijn om aan te doen. Kan je beiden eventueel niet combineren? Het is tegenwoordig echt de mode om een 'zware'/ opvallende ketting te combineren met iets heel fijn.... Is mss de ideale oplossing, en t is nog hip ook ;-)Groetjes,Karolien.
Hey, Bedankt voor jullie talrijke reacties. Iets zelf maken zie ik niet zitten. Ik denk dat ik er kort voor de trouw als ik mijn kleed nog eens moet gaan passen nog eens met mijn moeder over zal praten. Misschien vindt ze het helemaal niet zo erg. Maar ik ga het nog even laten rusten nu.Alvast bedankt !Sofie xxx