Terug naar overzicht
Dag Nele,Ik vermoed dat dit afhangt van de bruidstaart zelf, wat er allemaal inzit - misschien eens vragen bij degene die hem gemaakt heeft ?Overigens denk ik dat dit eerder een Amerikaanse traditie is die is overgewaaid. Ik heb er wel al van gehoord via websites en over gelezen in Amerikaanse bruidsboekjes, maar ik heb nog nooit iemand geweten die dat deed.Veel succes !Joke
Hoi,Wij hebben het bovenste deel ook in diepvriezer gedaan.Maar wel voor onze eerste huwelijksverjaardag...Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hallo,In Engeland bestaat deze traditie ook. Ze doen dat wel niet met de taarten die je in Belgie vindt. De taart is een fruit cake waar ze gedroogd fruit en alcohol indoen en dan versieren ze dat meestal met icing sugar. Het ziet er heel mooi uit en het bewaart heel lang, maar ik vind dat persoonlijk totaal niet lekker.Als je toch graag zo,n cake wilt, kan je op het internet zeker een paar recepten vinden (gewoon wedding cake googelen)!Groetjes,Annelore
Hallo,Ja ik ken dit ook maar ook alleen dat je het bovenste kleine taartje bijhoudt tot op je eerste huwelijksverjaardag.Deze wordt inderdaad diepgevrozen je moet hetwel vragen in je zaal want je moet er een beetje op voorzien zijn en zo snel mogelijk om de kwaliteit te bewaren. in echt dure zalen en hotels doen ze dit automatisch.wat heb je daarvoor nodig vershoud folie of aluminiumpapier en een piepschuimdoosje waar het taartje mooi in past kan je kopen bij AVA.het taartje moet zo snel mogelijk worden diepgevroren als het kan schokvriezen in restaurants en groote keukens kan dit soms dan moet je het niet inpakken ervoor maar erna, kan dit niet dan pakje het taartje in folie in en vries het in als het diepgevrozen is verwijder je de folie en pak het lossjes in met vershoudfolie maar wel een paar laagjes plaats het dan in het piepschuimdoosje en dan terug in de vriezer tot je het weer gaat op eten.Om te ontdooien alles verwijderen en laten ontdooien in de koelkast duurt een beetje langer maar behoud zijn kwaliteit beter.plezier ermee groetjes Sylvia