Terug naar overzicht
Hallo,rustig, kalm blijven je zal dit ook wel opgelost krijgen.Ik denk inderdaad ook wel dat 9minuten erg kort is om iedereen op zijn plaats te krijgen. misschien moet je het eens overleggen met je ceremoniemeester hij zal hier iets meer ervaring mee hebben.het is inderdaad wel zo dat mensen vaak blijven buiten staan om jou al te zein, maar das niet altijd zo.het zal wel lukken, ben er zeker van.groetjes sylvia
Onze suite is heel kleinMijn ma, twee grootouders, mijn vriend met zijn mama en dan kom ik op een ander liedhet is idd echt wel de bedoeling dat er niemand buiten staat..een paar binnen een paar buiten vind ik maar raar, ik wil een volle kerk als ik binnenkom.Bij mijn nicht stond iedereen buiten omdat het zo een goe weer was..wel zij konden binnen gaan in een lege kerk...my worst nightmare!
Hallokes nog eens, kalm blijven, je kan ook vragen aan de ceremonie meester dat hij iedereen naar binnen geleid en jij dan pas aankomt aan de kerk als je echt wil dat iedereen binnen is. praat maar eens met hem of haar hij zal dit probleem zeker herkennen en je op je gemak kunnen stellen.geen paniek dus komt allemaal goed.groetjes sylvia
Hoi, Ik herinner me een trouwmis van vrienden waarbij iedereen buiten stond tot het koppel de kerk was binnen gegaan, ze bleven met de suite net aan het begin staan binnen (was kleine suite wel denk ong 5 keer 2 personen)waar ze begroet werden door pastoor en waar iedereen uitgenodigd werd om plaats te gaan nemen in de kerk, toen starte de muziek en ging de suite verder naar voor in de kerk ... mss kan je op die manier een oplossing vinden?? groetjes