Terug naar overzicht
hey jullie,wij zijn ook een kijkje gaan nemen in de vossenberg maar toen vertelden ze dat ze vanalles zouden veranderen en toen zijn we afgehaakt. We zien graag de zaal zoals ze zal zijn op ons huwelijk zodat we niet voor verrassingen komen te staan. Uiteindelijk hebben we dan gekozen voor huyze debaere in maldegem, echt een hele mooie zaal. NOg veel succes in de zoektochtnele, 20 mei 2006
Tip : Wij doen het avondfeest in het Bourgondisch Hof te Torhout.De zaal is sinds september 2004 helemaal vernieuwd! De uitbaters zijn heel oprecht en vriendelijk. Ik voelde me er direct gerust bij de gesprekken.Wij trouwen op 19 augustus 2005.Veel succes!
wat te denken van het fabriekspand in Roeselare? een mooie en aparte feestzaal, waar je volledig zelf de controle hebt over de organisatie van je feest (vrij van traiteur en kurkrecht)
Ik zou het wel een aanrader kunnen noemen. Het zal nu uitgebaat worden door de uitbaters van feestzaal Jan Tulpin in Nieuwpoort en daar is altijd alles op en top in orde.Veel succes