Terug naar overzicht
hey,Gabrielli in roeselare doet vooral feestschoenen, en daar heb je veel keuze. Ik kan niet 100% zeker zeggen dat ze daar maatje 35 hebben. Maar misschien kan je eens mailen. De site is www.gabrielli-roeselare.be Veel succes
Hallo,Ik heb zelf een maatje 34 en vind altijd schoenen bij Van Loock in Zandhoven.Ze hebben er ook een uitgebreid assortiment bruidsschoenen vanaf maatje 33.Groetjes,Katleendave-katleen.bruiloftsite.nl
bij gabrielli hebben ze zeker vanaf 34, mijn toekomstige schoonmoeder heeft daar haar suiteschoentjes gekocht:-)
hey,ik heb zelf ook maatje 35 en heb mijn schoenen bij erwedding gekocht ik heb daar wel mijn kleedje ook gekocht mijn schoenen worden ook besteld omdat ze daar ook pas vanaf maatje 36 hadden het merk is sofie sposa daar is ook een website van en je kan ze ook zelf bestellen je hebtze vanaf maatje 34 en ze gaan per half maatje omhoog ik hoop dat je er iets aan hebtgroetjesdebbie
HellowBij Gabrielli in Roeselare hebben ze er zeker. Want mijn trouwschoen is maat 34!Groetjes Sofie
Hallo, bij Renzi in Waterschei (Genk) kun je schoenen op maat laten maken. Ook hebben ze daar kleine maatjes van schoenen, ik heb namelijk ook een 35 soms 36. in de winkel waar ik mijn trouwkleed gekocht heb paste een 36 mij goed. (italiaanse maat). Ik hoop dat je hier mee verder kunt, en anders naar Italië op vakantie gaan hè! :-) Milaan is THE place to be voor schoentjes ... Succes er mee! Groetjes, An
fiogf49gjkf0dIk weet echt niet of ik je hiermee kan helpen, maar zag toevallig vandaag in Leuven de winkel 'Bella' in de Brusselsestraat, waar op het venster stond 'vanaf maatje 35'. Zijn wel dure schoenen...Solden??