Terug naar overzicht
waaaawww jij hebt het feest gegeven waar ik van droomde...Ben je belgische? want volgens mij kan trouwen op het strand alleen in nederland..Ik heb toen uren en uren gezocht naar een leuke strandtent. Uiteindelijk had ik WIJ gezien op het internet, dat is in scheveningen. Wij daar dus naar toe... Toevallig stond de keuken open en BAHHHHHH. Het was er ook heel groot, dus je had een stukje van de zaak en je kon dan ook de andere mensen nog gewoon zien.We moesten dan ook iedereen 1,5 uur op een bus zetten. Want mensen rijden niet zo ver voor een bruiloft volgens mijn aanstaande (toen nog)Ik had idd ook dat idee van flessenpost, ook van ceremonie op het strand (niet realiseerbaar toen voor een belgisch koppel in nederland), je hebt verschillende soorten strandbedankjes,.. het is een thema dat je heel ver kan uitwerken.o ja, er is een evementenbureau die zo'n dingen organiseert. Ik denk time out?? Zoek gewoon eens op beachparty in het nederlands. Dan kom je er denk ik zo.Ik zou het dan zo gedaan hebben:- leuk bandje- bbq- cocktails- kinderanimatieWant ik vond wel dat een strandfeest overdag moest zijn... of eventueel 's avonds doorfeesten met vuurkorven erbijo ja, wij hadden dan het idee om de locatie geheim te houden en iedereen op een bus te zetten.
Hey CarolineDit lijkt me heel leuk om te doen.Als je Belgische ben ben je verplicht om zowiezo in het gemeentehuis te trouwen waar een van jullie gedomicileerd is, das voor het wettelijke gedeelte.Een persoonlijke viering geven in een strandpaviljoen is volgens mij zeker uitvoerbaar. Je zou daarvoor kunnen contact opnemen met de goede herder, rent a priest of de uvv (vrijzinnige vereniging)Een pastoor of priester om de ceremonie te voltrekken zal denk ik moeilijk zijn.Hopelijk vinden jullie wat jullie zoeken en kunnen jullie je droom waar maken.groetjes ELine05/09/2008
Hey CarolineBlijkbaar ligt ijmuiden in Nederland en ben jij nederlandse.De tipe die ik net heb gegeven tellen voor België maar misschien hebben jullie in nederland ook iets dergelijks.En is het niet zo dat jullie wettelijk huwelijk op verschillende lokaties kan, misschien gewoon eens kontact opnemen met jullie ambtenaar van de burgerlijke stand.In belgie is het wettelijke gedeelte enkel en alleen een formaliteit het duurt hoog uit 10 tot 15 min vandaar de mogelijkheden van naast de kerk persoonlijke niet kerkelijke vieringengroetjes ELine05/09/2008
Hey CarolineWij hebben ons verloofd in Azië en gaan in België een exotisch strandhuwelijk organiseren.Eerst wettelijk huwelijk in gemeentehuis, nadien huwelijksceremonie met aansluitend receptie en 's avonds avondfeest al dan niet op een tweede locatie. Heb je toevallig een site of blog waar ik foto's kan vinden van je strandhuwelijk, kan ik eens een kijkje nemen en inspiratie opdoen.Dankje!Charlotte