TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
patricia
26-7-2008
|
22-6-2008 0:18:27
Hey, Ook ik had hetzelfde gevoel als jij. Bij mijn eerste pas was er geen wouw!! jurk wat te klein, rok precies anders, enfin...twijfels! Heb tot vandaag op zoek geweest naar het kleedje van pronovias Nesga. Maar ik kan het nergens meer vinden, de collectie van 2008 is bijna ten einde . Ik hoop dat mijn kleed op mijn trouwdag toch zal meevallen,en hopelijk denk ik niet te veel aan dat 'andere' kleedje!. Veel succes met je tweede pasbeurt en je grote dag! Groetjes, Patricia
|
|
Lieve
1-9-2006
|
22-6-2008 10:52:10
Hey meisje,
ik had net hetzelfde: de kleur was niet meer zoals ik mij had voorgesteld, de top zat niet zo goed... Kortom, ik voelde mij echt niet de stralende bruid die ik wilde zijn. Die twijfels zijn gebleven tot ik het op mijn grote dag aantrok, met de juiste make-up en een mooi kapsel, de lingerie, de schoenen en de juwelen. Ik voelde mij een echte prinses en heb de hele dag gestraald.
Niet wanhopen dus, het komt heus wel goed! Lieve
|
|
stefanie
19-7-2008
|
23-6-2008 16:50:15
Het Laura,
Je moet echt nergens mee inzitten hoor! Ik had net hetzelfde bij mijn eerste pas. Ik had zo iets van 'ah was het dit maar?' Ik heb me er toen echt druk om gemaakt en me er slecht door gevoeld. Maar bij 2e pas was ik terug volledig weg van het kleed. Bij 2e pas was kleed op lengte afgesneden was de bustier op maat aangepast enz. Ik had ondertussen ook al wat meer kleur enzo. Toen was het 'wauw-effect' volledig terug. Dus niet wanhopen!
Groetjes, Stefanie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|