Terug naar overzicht
Een collega van me heeft het zelfde gedaan en zij haalde haar pop bij een antiquair, ze heeft er trouwens niet veel voor moeten betalen! Ook op rommelmarkten zal je dergelijke poppen wel kunnen vinden!Veel succes verder bij je zoektocht!Bjorn en Leenxxx
ik ga hetzelfde doen als jij, maar heb het geluk al over een pop te beschikken. Mijn zus bracht die vorig jaar mee uit de winkel waar ze werkte.Ik zou dus zeggen .... ga eens horen in kledingwinkels. Vaak hebben zij nog poppen waar ze niks meer mee doen en graag voor een prijsje verkopen.succes!kathleen3/12/05
hi ik ben nog niet zo lang geleden getrouwd, wou ook een paspop en ben uiteindelijk terecht gekomen bij een winkel in hasselt waar ze etallagegerief/poppen verkopen. Op e-bay had ik ook al enkele keren een pop gezien, geboden maar niets en eigenlijk viel de prijs voor een nieuwe best mee in vergelijking met e-bay. Naam handelaarster in hasselt is joki en is in de maastrichterstraat. Je vindt er alle maten, kleuren, en ook verschillende soorten van poten.succes ermee!
Hallo,Ja ik ben ook nog op zoek naar zo'n paspop en dacht om naar een rommelmarkt of antiquair te stappen. Ik woon in het gentse.Veel succes met je zoektocht en mocht ik iets vinden, hou ik je zeker op de hoogte.Nancy
Hallo,Die pop lijkt me wel heel leuk, maar blijft je jurk er wel mooi bij? Er zal toch stof op vallen? En je kunt die toch moeilijk af en toe in je wasmachine steken. Hoe lossen jullie dat op?GroetjesVAlerie