Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey,Er zijn er toch wat in de buurt.De pepermolen: http://www.tmcnet.be/pepermolennew/ Hof ten daele (hillegem)Zottegem: http://www.hof-van-nassau.be/ Alle drie heel goede ervaringen.Groetjes
fiogf49gjkf0dGoeiedag.Ga zeker eens kijken naar het hof van nassau in Zottegem. Hun site is www.hofvannassau.com .Mvg www.klimaxsmusic.be
Wij trouwen op 5/9/09 en geven ons feest in Hof ten daele in Herzele. Wij zijn daar 2 jaar geleden ook naar een huwelijksfeest geweest en het was dik in orde. ;-)grtjes
fiogf49gjkf0dIk heb bij beide al wat informatie opgevraagd... Ben benieuwd.Bedankt hé!
hey,mijn nicht is getrouwd in de zilverreiger in oosterzele (toch ook niet te ver uit de buurt) en zij waren en alleszins zeer tevreden over...
Ga eens langs bij de Pepermolen. Is in Borsbeke, op de steenweg. Zelfde eigenaar als de aanpalende taverne Rendez-Vous.
Ik denk dat dit ongeveer de feestzalen in de buurt zijn hé. Daarnaast misschien ook nog De Linde in Erwetegem en De Bataaf in Herzele... Nu wordt het vergelijken! Bedankt!
hey,ik ben ook van zottegem mr trouw in geraardsbergen. Hof van nasseau is schijnt heel goed qua prijs-kwaliteit. Bataaf ook. Je hebt ook nog de vlasschaert richting geraardbergen op waar ik ook al veel goeds van gehoord heb. Wij trouwen in een hoeve in zarlardinge, heel vriendelijke mensen en mooie omgeving. grtz mienps: ken ik u niet (ik ben zus van lieven) mr tzal wel toeval zijn u naam :-)veel succes
fiogf49gjkf0diep,nog niets anders, heb je u trouwkleed al? Ik ben vorige week nr Roeselare geweest bij couture robbe. Ik heb daar zeker 20 trouwkleden mogen passen, super vriendelijke mensen en kheb daar ook mijn droomjurk gevondenslukes
fiogf49gjkf0dHey!Het schijnt dat de vlasschaert ermee stopt. Dus daar hebben we nog niet geïnformeerd. Maar deze week hebben we al een aantal andere afspraken, dus 't komt wel in orde.Eerst de zaal en dan de rest, trouwkleedje zoeken enzo hé.Wanneer is jullie trouw? Blijkbaar al veel geregeld...!Hmm, kweet niet of ik je ken. Ikzelf ben afkomstig van Sint-Lievens-Esse.Groetjes
Hallo Lien,Wij trouwen 02/08/08 in De Bataaf in Herzele. Ze zijn er heel vriendelijk en valt mee van prijs, vinden wij.Alvast veel succes!!!GroetjesElly