Terug naar overzicht
Hallo Marieke,Ik heb vorig jaar in november mijn kleed besteld bij Couture Rachel. Ze hebben mij daar heel goed geholpen en waren heel vriendelijk.Binnen twee weken mag ik langsgaan voor mijn eerste pas.Groetjes,Sofie29/08/2008
fiogf49gjkf0dik heb men kleed daar ook gekocht. een madam die weet wat ze doet! heel vriendelijk en professioneel en een goede service! het enige spijtige, vond ik dan toch, is dat het een klein winkeltje is, er hangen niet heel veel jurken. ik was op voorhand al bij een andere, grote, zaak langsgeweest en had daar al een selectie gemaakt. blij dat ik dat gedaan heb, want ik zou het moeilijk hebben om daar alleen mijn keuze te maken... maar bij jou is dat dus ook het geval.ik heb haar gekozen omdat het dichtbij is, en je toch enkele keren op pas moet!grtjs en veel kies- en pasplezier!
fiogf49gjkf0dHoi, Ik heb ook daar mijn kleedje gekocht. Had ervoor al in verschillende winkels gaan kijken maar had eigenlijk al mijn keuze gemaakt en wou daar nog eens gaan zien omdat het dichterbij was. Ze zijn er erg vriendelijk en in de weer om iets aan te passen als het nodig is, ze helpen je ... Ik moet maandag terugbellen voor een datum voor mijn eerste pas....Ik zou zeggen ga er zeker eens een kijkje nemen, veel plezier met het passen en kiezenUlrike
fiogf49gjkf0dHey MariekeWij trouwen 1/8 en mijn jurk komt ook van bij Couture Rachel. Ik was heel tevreden over de service. Zo had ik een bepaald model in mijn gedachten en vond daar onmiddellijk ook mijn keuze maar toen ik het aanhad en ik en mijn vriendin het heel mooi vonden, zij de zaakvoerster dat ze mij een andere top wou laten passen waarmee ik slanker zou zijn en ze had gelijk... het was veel mooier. Ik ben heel blij dat ze haar gedacht heeft gezegd want voor hetzelfde geld wou ze enkel verkopen... Veel geluk bij de zoektocht! Groetjes Saskia