Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey AnjaMijn zus is daar een paar jaar terug getrouwd en ik vond het dessertbuffet schitterend opgedragen, met die karren. Het was een geslaagd feest met lekker eten. Meer kan ik niet zeggen.Veel succes met het zoeken naar de juiste locatie.GroetjesAnja
Ik vond het zeker niet slecht toen mijn ouders daar hun jubileumfeest gegeven hebben... Ik moet wel zeggen dat ik als echte dessertenmens - voor de combinatie van verfijning, variatie en kwaliteit opteerde en onder meer daardoor gekozen had voor Salons Caipirinha in Merelbeke... Hun dessertenbuffet was magisch gewoon. Perfect. Het beste dat ik ooit had geproefd (samen met de rest van het menu!)...Lien, 134 dagen getrouwd :-)))
fiogf49gjkf0dAlvast bedankt voor jullie antwoord!Salons Caipirinha in Merelbeke stond bij de lijst dat mijn vriend bekeken had,maar daar vond hij de zaal niet zo mooi als Ten bosse (toch op hun site niet). Vandaar dat we die dan ook geen verdere aandacht aan geschonken hebben...Dus dan vraag ik me af of de zaal van Caprinha wel sfeervol is? Dan zouden we beslist eens gaan kijken of overwegen zelfs daar het feest te houden.Het is toch een dag dat je maar 1 x meemaakt en ik wil niet hebben dat de helft van de gasten zegt dat ze het mooi vonden maar dessert minder goed was:-(anja_delaere@hotmail.com
fiogf49gjkf0dHallo,Mijn schoonzus is daar 2 jaar geleden getrouwd en ik moet zeggen het dessertenbuffet was echt af!! heel lekker en heel mooie presentatie..ik zou echt niet twijfelengroetjes en veel succes,Darcy08/08/08
Ik heb het al eerder gezegd op deze site en ook aan de mensen van de zaal zelf: de foto's op de website doen de zaal geen eer aan, temeer ze deze winter vlak voor onze bruiloft heel wat veranderingen aangebracht hebben...Mijn raad: neem eens een kijkje in de zaal zelf, echt waar! Wij waren daar onmiddellijk overtuigd, vooral van de romantische entree :-)))
fiogf49gjkf0dHallo,wij trouwen op 1/8/09 en hebben voor Ten Bosse gekozen. Ik ben er al verschillende keren voor personeelsfeesten geweest (ook met met dan 100 personen) en het was altijd in orde. Ook het dessertenbuffet was zoals ik verwacht had. Ik ben ook nogal een snoeper en wij hebben oa voor het dessertenbuffet voor Ten Bosse gekozen.Tot nu toe heb ik nog niemand gehoord die er slechte ervaringen had, met een trouwfeest (en een heleboel mensen die we kennen, zijn er al geweest).Dus ik zou toch voor Ten Bosse gaan, volgens mij gaat alles in orde zijn!Groetjes,Inge