Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHé Vicky,Ik ken dat. Ik heb in februari mijn kleed gekocht en was toen reeds 10kg afgevallen.Ik heb in de winkel gezegd dat ik graag nog 8 kg zou afvallen, in de winkel gingen ze er dan rekening mee houden dat ik 5kg zou afvallen ipv 8kg. We zijn nu eind juni en er is nog NIETS af. Normaal moet ik begin augustus gaan passen voor de 1e maal.Stressen !!!Je naamgenootVicky (03/10/2008)
hey Vicky!Informeer zeker eens bij je winkel of dat mogelijk is.een kleed verruimen is immers veel moeilijker als het verkleinen.Ze moeten aan dezelfde stof zien te geraken, wat niet altijd vanzelfsprekend is zeiden ze in mijn winkel.Vraag hen of het nog mogelijk is, ze zullen er wel ervaring genoeg mee hebben!
Het is inderdaad niet zo vanzelfsprekend om de jurk te verruimen. Ik ben tussen mijn eerste en tweede pas enorm veel afgevallen (wat iedereen zei dat niet mogelijk was met mijn 50 kilo). Ik stond daar dus met een kleed dat langs alle kanten afzakte. Heb ondertussen nog 2 passen gehad (elke keer hebben ze het ingenomen) en ik blijf afvallen, dus het blijft te groot. Vrijdag trouw ik en donderdag is mijn allerlaatste pas! De mensen in de winkel zeiden wel dat dit echt het minst problematische is, want een jurk groter maken is bijna altijd onmogelijk. Het enige wat zou kunnen, is de achterkant van de top veranderen in zo'n korset ding met linten (geen idee hoe dat heet ;))Heel goed op het eten letten dus.
fiogf49gjkf0dhey!ik heb mijn kleed ook bij maxime's couture in mechelen gekocht en heb ondertussen mijn eerste pas gehad. Mijn kleed was te groot, ik ben nochtans maar 1kg afgevallen. Ze hadden mijn maten nogal ruim genomen, en daardoor een maatje groter bestelt dan ik gepast had bij de aankoop. Ze vertelden me ook dat ze liever te groot dan te klein hebben, groter maken zou niet zo goed gaan.groetjes en geniet van je 1ste pasAnn