Terug naar overzicht
Hoi Annelies,Ik ben gaan kijken bij Prima Donna in Deerlijk. Hele mooie kleedjes maar ook wel duurdere merken en heel vriendelijke verkoopsters. Ze nemen er echt hun tijd voor.In Gent weet ik ook wel een winkel zijn met minder gekende merken: Couture Anny. Ze hebben ook een website, mss kan je daar eerst eens een kijkje nemen.Groetjes!
Filline in MerelbekeConny in AalterLinea Lin in LochristiMiss Sheila in BruggeSofie in DeinzeMia Monta in ZottegemModeshow In GeraardsbergenBruidsboetiek Caro in Geraardsbergen
Hey Annelies,Ik ben ook van Oost-Vlaanderen en heb mijn jurk gekocht in Prima Donna in Deerlijk. Prijs/Kwaliteit vind ik het een superwinkel. Vriendelijk personeel..ze helpen je echt zoeken naar dé jurk. Er zijn ook verschillende prijsklasses in de jurken die ze verkopen, dus voor elk wat wils..Veel plezier met de zoektocht!groetjes,27-09-2008
fiogf49gjkf0dHey, Mijn jurk komt ook van Primma Donna Deerlijk. Ook hier alleen maar lovende woorden. Zaterdag laatste pas gehad, ze zijn echt super vriendelijkGroetjes Anneleen 11-07-2008
fiogf49gjkf0dHallo,Zeker de moeite waard is Mode Show in Geraardsbergen,ruime keuze aan betaalbare prijzen. (www.modeshow.be )Grts
Hey Annelies, Overweeg je om eventueel een tweedehands jurk te kopen? Ik vind het mijne te mooi om in de kast te laten hangen en daarom wil ik het verkopen. Het gaat over een rok + top in gebroken wit van het merk Mathyro. Indien je geïnteresseerd zou zijn, stuur dan even een mailtje naar eveline_de_smet@hotmail.com. Dan zend ik je een aantal foto's door. Groetjes, Eveline