Nu Online
Momenteel zijn er 501 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkel trouwjurk in Limburg

1-7-2008 22:30:26
fiogf49gjkf0d
9 mei 2009 wordt onze grote dag! Ik heb op internet al eens rondgekeken voor een kleed en me ondertussen een beeld gevormd van wat k wil en watniet, maar ik weet niet goed waar naartoe nu. Weet iemand een goed adres in Limburg (wij zijn van Lanaken) en liefst niet al te duur.

Caroline
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 639

evy
1-3-2009
 Meld misbruik1-7-2008 22:36:38

fiogf49gjkf0d
Blijf in ieder geval weg bij Sposa in Heusden Zolder! De afwerking en service trekken daar op niets! Goedkoop ja, maar daar blijft het bij...

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik1-7-2008 22:45:43

fiogf49gjkf0d
Primo piano (daar komt de mijne van) en lieben in genk.
E&R in beverlo

Veel succes sarah

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik1-7-2008 23:12:50

fiogf49gjkf0d
Ik kocht het mijne bij Arianne in Sint-Truiden. Heel vriendelijke dame en (tot nu toe) goede service.

SUCCES!!
Groeten,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik2-7-2008 0:08:49

fiogf49gjkf0d
hoi caroline
ik ben ook van lanaken en voor ons is het nog 15 daagjes , 18juli dus ik heb mijn kleren van pereboom in maastricht , ws eerst bij primo piano geweest in Genk , ik hoop echt voor u dat je daar NIETS koopt
groetjes en als ik je ergens mee kan helpen laat je het maar weten

Kirsten
19-7-2008
 Meld misbruik2-7-2008 7:37:41

fiogf49gjkf0d
hallo,
ik kocht mijn kleed bij boetiek lief in loksbergen. heel vriendelijke mensen.en zijn eerlijk.ik was ook bij links in hasselt geweest daar was hetzelfde kleed 300 euro duurder!!!
groetjes

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik2-7-2008 9:38:41

fiogf49gjkf0d
Ik dacht er inderdaad ook over om eventueel over de grens te gaan, vanwege lekker dichtbij. Hoe zijn jullie daar beland? Gewoon eens gaan kijken?
Heb je een foto van je kleed? Ben wel benieuwd :)
Groetjes,
Caroline

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik2-7-2008 10:12:25

fiogf49gjkf0d
Ga zeker ook eens kijken bij Linx Fashion in Hasselt. of Issa Moda. Toffe winkels en goed geholpen.
Bij Linx hebben ze de volledige Linea Raffaeli collectie.
Groetjes
Kim
02/08/08

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik2-7-2008 10:36:28

bedankt voor alle tips!
tis een grote hulp !!!

Els

Meld misbruik2-7-2008 10:41:28

een aanrader: Issa Moda in Hasselt !!!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik2-7-2008 10:57:00

fiogf49gjkf0d
Dag Caroline,

Je kan eens langsgaan bij Anuna in Hasselt, héél mooie winkel, die zijn in volle uitbreiding. Ik ben er over een maandje eens langsgeweest & ze krijgen nieuwe collectie in okt/nov binnen.

Groetjes

Marieke
18/04/2009

Tamara

Meld misbruik2-7-2008 12:26:41

Ik heb mijn kleedje gekocht (gekregen eigenlijk, hihi) van Issa Moda in Hasselt. Inderdaad een aanrader!

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik2-7-2008 13:27:13

fiogf49gjkf0d
Hoi, ben zelf ook op heel wat plaatsen geweest: Lieben en Primo Piano in Genk, Karen in Dilsen, Linx, Issa Moda en Anuna in Hasselt en E&R in Beverlo...
Mijn kleed, juwelen, haaraccessoires en schoenen komen van Lieben in Genk. Een klein winkeltje, maar met een hele lieve mevrouw. Ben echt tevreden van de service daar! Toen ik m'n kleed ging afhalen mocht ik zelfs nog een stola en witte paraplu lenen en kreeg ik nog een kousenband!
Mijn lingerie kwam van E&R in Beverlo.
Bij de Pereboom in Maastricht ben ik ook eens gaan zien, maar vond ze daar niet zo vriendelijk...

Groetjes en good luck!
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Tip: tijdens de opendeurdagen kan je van kortingen genieten bij Lieben...misschien bij anderen ook?

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik3-7-2008 8:15:04

fiogf49gjkf0d
Hoi Caroline,

wij trouwen ook op 9 mei 2009 en zijn ook van Limburg :). Ik wou eens gaan kijken bij Le Chapeau in Bree, daar heb ik ook al goede dingen van gehoord. En dan dacht ik misschien ook eens in Nederland regio Maastricht en Eindhoven te gaan zoeken.

Veel succes in elk geval!

Groetjes,

Liese
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik3-7-2008 9:09:17

fiogf49gjkf0d
GA ZEKER NIET NAAR PRIMO PIANO IN GENK
IK WOU DAT IK HET TEGEN ALLE BRUIDJES KON ZEGGEN
MIJN MOEDER HEEFT HAAR KLEREN VAN DAAR EN HAAR KRAAG VANHAAR JAS WAS VEEL TE GROOT ZE HEBBEN DIE GEWOON OMGEPLOOID EN HAAR KLEREN KOSTEN 700 EURO
**** NIET NAAR PRIMO PIANO **** GAAN ECHT WAAR ? VOOR HET HELE VERHAAL TE WILLEN WETEN MAG JE HET LATEN WETEN GROETJES

isabelle
5-6-2009
 Meld misbruik4-7-2008 21:41:25

Hallo Caroline

Ik ben vorige maandag gaan passen voor mijn trouwjurk en een echte aanrader is anuna in de thonissenlaan te hasselt.
Ik had voordien ook vanalles zitten opzoeken op internet en mijn smaak was echt gevallen op linea raffaeli. Toen ben ik maandag eerst bij linx geweest, waar ze linea raf verkopen en ik vond niks naar mijn zin. Toen bij anuna was ik direct gesmolten voor een kleed van rembostyling. Wat het dus ook gaat worden. Héél goede service bij anuno en héél vriendelijke vrouw.

xxx
Isabelle

Nele
11-10-2008
 Meld misbruik11-8-2008 15:04:14

Issa Moda is echt een aanrader!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info