Terug naar overzicht
Tja...ik was in een winkel waar de mevrouw beweerde dat dat kleed van daar kwam: Bo Couture. Het zou een kleed zijn dat dat meisje zelf had 'getekend' (of toch in gedachten had) en dat dan door die mevrouw was ontworpen.Nu weet ik echt niet of dat maar een verkoopspraatje was of niet, maar er hing alleszins een trouwfoto van een van de Pfaffs... (en ik hoop overigens dat het de juiste is, want ik kijk daar niet naar en ik zou niet weten hoe ze eruit ziet...)Misschien ben je daar al iets mee verder?Groetjes,Nele2/9/2005
Ik ga eens kijken vanavond. Staat in één of ander trouwboek bij ons thuis.Ik hou je op de hoogteGroetjes,Sophie
Dat was een kleed van Mia Monte in Zottegem, dat ze inderdaad "zelf ontworpen" heeft, natuurlijk in samenspraak met de winkel.Groetjes!!
Nele,Ik ben in Bo Couture geweest, dat is een afdeling van Mia Monta. Het is inderdaad zo dat die mevrouw die daar werkt ook enkele dagen in de week in Zottegem zit. Zij heeft er dus inderdaad heel wat mee te maken.Geen verkoopspraatje dusGroetjes Isabel